AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB
Verwijderd
Als je wat gezocht had op google had je er gemakkelijk een antwoord op gevonden, de kaarten zijn ongeveer gelijk maar terwijl ik een nVidia aanhanger ben zou ik toch voor de R9800 Pro gaan die is gewoon en tikkie beter.
Verwijderd
Stond 3 weken geleden voor exact dezelfde keus. Ben voor de 9800pro gegaan daar ATI z'n FSAA net ff iets beter voor elkaar heeft dan Nvidia.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2004 04:37 ]
Zoals de anderen al zeggen.. beide kaarten zijn al vaak gebenchmarkt..besproken..en tegenover elkaar gezet.
Ati is beter in DirectX, nvidia sneller in OpenGL
Ati heeft mooier beeld .....
Ga gewoon voor de ati... zelf verstokte nvidia gebruikers geven toe dat de 9800 Pro duidelijk een betere kaart is als de 5900xt of de 5900 non pro!
Ati is beter in DirectX, nvidia sneller in OpenGL
Ati heeft mooier beeld .....
Ga gewoon voor de ati... zelf verstokte nvidia gebruikers geven toe dat de 9800 Pro duidelijk een betere kaart is als de 5900xt of de 5900 non pro!
There is no place like ::1
Ga inderdaad maar voor die 9800 pro, zijn tegenwoordig ook niet al te duur meer en presteren enorm goed
Da's een zwak excuus. Je hebt nog altijd Google en dit subforum is ook nog altijd voorzien van een FAQ en er loopt in Complete Systemen & Laptops "Wat kan ik het beste hieraan upgraden?" topic, handig voor naslagZapp Brannigan schreef op 07 april 2004 @ 03:35:
ps: ik weet dat ik eiegnlijk moet searchen, maar de searchfunctie gaf bij mij telkens geen resultaat...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()