Toon posts:

[xp] internet explorer 6 herhalende sites

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met sommige sites.
Als ik bijvoorbeeld op de windows xp update site op de knop updates druk krijg ik een nieuwe instantie van de windows xp update site, dit probleem heb ik ook op andere sites, als ik op een link druk opent het een nieuwe instantie maar niet de link waarnaar het zou moeten verwijzen.
Dit probleem doet zich zeer onregelmatig voor, internet explorer 6 herinstalleren helpt niet, het enige wat geholpen heeft is opnieuw formateren.
Ik heb geen nieuwe updates of programma's geinstalleerd voordat zich dit probleem voordoet.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:21

momania

iPhone 30! Bam!

Wat heb je al zelf onderzocht voor dit probleem?

Misschien is het wel spyware oid op je machine. Dat al gecontroleerd?
Zie de faq van Beveiliging & Virussen voor meer info daar over. :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn computer met ad aware laten scannen en dat heeft het probleem opgelost.
Ik vind het wel raar, want een maand geleden heb ik mijn computer volledig geformateerd en sindsdien geen nieuwe programma's meer geinstalleerd.
Ook kijk ik op website zorgvuldig na op wat ik klik.
Kan deze spyware nog op een andere manier op mijn computer zijn geraakt?

• J_Davelaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11 07:41
Je kunt wel voorzichtig klikken maar je moet ook opletten naar welke sites je gaat. Als je opzoek gaat naar illegale dingen kan het heel hard gaan. Ook al lijkt een site betrouwbaar.

Was ik maar een punt dan was ik het einde

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Spyware/Malware zijn beter op z'n plek in Beveiliging & Virussen - ik verplaats je topic nog eventjes :)

Windows Operated Systems >> Beveiliging & Virussen