Hallo,
Ik word toch de laatste tijd een partij gestoord van m'n pc... pfffff... ik zou bijna spontaan gaan zweren bij Mac...
Het is dus zo... ik zat net ff lekker een file te uploaden naar de server van school, niks aan de hand... midden in de file inneens: connection lost, reconnect?
Ikke: Yes!
Pc: Host not found!
Ikke: Internetten en Email binnenhalen ging ook niet meer, dus dan maar netwerk disablen en enablen... Hey, hij werkt weer. Ikke weer file uploaden.
Pc: op 11% geen upload activiteit meer... netwerk weer gaar...
Ikke: Reboot dan maar. Eenmaal opnieuw gestart:
Pc: Geen netwerk icoontje meer onderin.
Ikke: kijken in device manager -> geen netwerkadapter meer, dus ik denk, nou dat kaartje heeft het begeven ofzo. Ik dus een nieuw kaartje gepakt (heb er zat liggen), erin gedaan, opgestart:
Pc: In device manager nog steeds geen netwerkkaart te zien...
HELLUP!!!!
Ik word toch de laatste tijd een partij gestoord van m'n pc... pfffff... ik zou bijna spontaan gaan zweren bij Mac...
Het is dus zo... ik zat net ff lekker een file te uploaden naar de server van school, niks aan de hand... midden in de file inneens: connection lost, reconnect?
Ikke: Yes!
Pc: Host not found!
Ikke: Internetten en Email binnenhalen ging ook niet meer, dus dan maar netwerk disablen en enablen... Hey, hij werkt weer. Ikke weer file uploaden.
Pc: op 11% geen upload activiteit meer... netwerk weer gaar...
Ikke: Reboot dan maar. Eenmaal opnieuw gestart:
Pc: Geen netwerk icoontje meer onderin.
Ikke: kijken in device manager -> geen netwerkadapter meer, dus ik denk, nou dat kaartje heeft het begeven ofzo. Ik dus een nieuw kaartje gepakt (heb er zat liggen), erin gedaan, opgestart:
Pc: In device manager nog steeds geen netwerkkaart te zien...
HELLUP!!!!
Kiek An is mij grote vriend! En als je z'n hoed wilt zien, moet je dat gewoon ff vragen...