EA games logo traaaaaaag

Pagina: 1
Acties:

• MartialArd830
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-07-2025
Laatst (vanmiddag) heb ik op mijn pc xp opnieuw geinstalled (nieuw mobo, processor), en de nieuwste drivers erop gegooid.

Op het moment dat ik een spel van EA opstart, is dat logo dat ik beeld komt wel zo ontiegelijk traag dat ik 5 minuten iets anders kan gaan doen, en daarna pas kan gaan gamen, wat verder perfect werkt!

Dit geldt voor (zover getest): Generals (zero hour), battlefield vietnam, medal of honor.

Verder heeft mijn pc altijd alles gedraaid. Zelfs met het nieuwe mobo en processor, met als enige verandering dat ik toen (ff snel) xp erover heen geinstalled had... 8)7 (omdat ik op een LAN zat). UT 2004 loopt wel goed! (niet EA game)

EA kan me niet helpen omdat ik mijn spel niet geregistreerd heb, omdat ik mijn postcode niet in het registratie proces kan invoeren! NL staat er niet eens bij!

Maar nu is het dus bagger en ik erger mij eraan! Zou het een codec probleem zijn, omdat het alleen met de filmpjes van EA gebeurt?

AMD 2600+
512 MB Ram
GF Ti4600 (driver: 53.72)
Audigy

The genepool could use a little chlorine...

• Yotta
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-02 12:23

Yotta

0110101001111010

Ik heb geen probleem met een langzaam ea logo. Maar ik vind dat als je een game opstart je gelijk moet kunnnen spelen en niet eerst naar die intro's hoeft te kijken. Daarom heb ik de map "movies" (oid) een andere naam gegeven. Nu start de games gelijk op!
Misschien is dit een oplossing voor je probleem. Je hebt dan geen ea logo meer voordat je gaat spelen, je hoeft dus ook niet meer te wachten ;)

0110101001111010

Verwijderd

Nog nooit gehoort dat je de map movies kunt verwijderen/renamen.

Dit werkt bij mij super, slaat alle intro movies over, en de game (BF:Vietnam) start nu op in 2 seconden :)

Ik denk dat de tip jouw wel zal helpen, als is dit niet het iedeale omdat het voorheen wel heeft gedaan.

Ik denk toch dat het wat met codec's ofzo te maken heeft.

Zoek een op [Google - .bik+Codec]
http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=

Wellicht dat je daar wat vindt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2004 08:17 ]

• MartialArd830
Dank jullie wel...

maar het is nogal een paardemiddel :P

Ik zal het eens proberen vanavond, ben ik er in ieder geval vanaf...

Ik ga hem wel missen hoor dat logo :P

Ea Games, Challenge everything... :'(

• MartialArd830
Hmzzz... welk bestand is dan dat EA logo... (ben nu weer thuis). In Battlefield werkt het, maar in Generals zit de intro ergens anders...

Het werkt dus niet echt!

:?

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:27

Sjaak_Afhaak

Bleh!

via hyperion drivers al geinstalleerd? ik had dezelfde problemen, en na een update met de nieuwste drivers was bij mij het probleem verholpen.

Hier staat tekst

• MartialArd830
Give that man a flower! :P

nForce drivers ook goed? Het werkt weer... _/-\o_

Dus weer een tweaker blij gemaakt!

:? ik d8 toch echt dat ik die al geinstalled had... 8)7

Pagina: 1