Heb al wat langer een sweex wireless router met 4p switch.
Op mijn notebook met XP pro zit een sweex pcmcia kaartje wlan en die twee hebben een goede verbinding. Internet etc no problem. Draait al een maand of 2 zo zonder problemen.
Nu sluit ik op de pc een pci wlan kaartje aan, ook van Sweex en die krijg ik niet verbonden met de router.
Pc draait op W98 SE.
Router al nieuwste firmware op gezet. WEP aan en uitgehad.
geen resultaat.
bij netwerkomgeving eigenschappen al op infrastructure en ad hoc gezet, maar ik krijg geen connectie met de router. Ik kan op de router wel zien dat hij er naar zoekt. (wlan lampje licht gelijktijdig met het oranje lampje achterop de pci op) Maar krijg geen verbinding.
Alle 13 kanalen al geprobeerd. Pc naast de router gezet, nothing works.
PCI kaart in ander slot gestoken, niet dus.
Daarom mijn wanhopige oproep: wat zou ik nog kunnen proberen??
Op mijn notebook met XP pro zit een sweex pcmcia kaartje wlan en die twee hebben een goede verbinding. Internet etc no problem. Draait al een maand of 2 zo zonder problemen.
Nu sluit ik op de pc een pci wlan kaartje aan, ook van Sweex en die krijg ik niet verbonden met de router.
Pc draait op W98 SE.
Router al nieuwste firmware op gezet. WEP aan en uitgehad.
geen resultaat.
bij netwerkomgeving eigenschappen al op infrastructure en ad hoc gezet, maar ik krijg geen connectie met de router. Ik kan op de router wel zien dat hij er naar zoekt. (wlan lampje licht gelijktijdig met het oranje lampje achterop de pci op) Maar krijg geen verbinding.
Alle 13 kanalen al geprobeerd. Pc naast de router gezet, nothing works.
PCI kaart in ander slot gestoken, niet dus.
Daarom mijn wanhopige oproep: wat zou ik nog kunnen proberen??