Ehm een vriend van me heeft een IRC virus waardoor hij mensen link post wie weet welke virus/worm dat is en wat er tegen te doen is
Welke link is het? zoek de search eens door btw en kijk eens bij de sectie Virusen en Beveiligingen, daar zag ik laatst nog zo iets langskomen.
Ctrl+F in Beveiliging & Virussen, zoeken naar 'irc'.
Staan nu zelfs nog een aantal active topics in.. *iets* meer moeite mag ook wel hoor.
Staan nu zelfs nog een aantal active topics in.. *iets* meer moeite mag ook wel hoor.
[ Voor 8% gewijzigd door Mior op 06-04-2004 22:55 ]
Geef eens wat meer info... Welke links worden er gepost... Wat vond google/adaware/spybot/antivirus etc. ervan.
Met deze info denk ik gewoon dat het het beste is om de pc te formatteren, niks backuppen ( hier kan het virus namelijk nog inzitten) en gewoon opnieuw beginnen.
Met deze info denk ik gewoon dat het het beste is om de pc te formatteren, niks backuppen ( hier kan het virus namelijk nog inzitten) en gewoon opnieuw beginnen.
No results found (0 hits, Database `default' couldn't be opened).
dit zegt de PM
02(EQuinox^afk02)
Niet zomaar clickable links naar malware posten aub.
Iedereen die hierop heeft geklikt is(mogelijk)besmet met een virus.
KAV gaf positive ID hieraan.
dit zegt de PM
02(EQuinox^afk02)
Niet zomaar clickable links naar malware posten aub.
Iedereen die hierop heeft geklikt is(mogelijk)besmet met een virus.
KAV gaf positive ID hieraan.
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2004 23:17 ]
Als je nou gewoon even die link in Google invoert dan vind je denk ik snel genoeg wat je zoekt. Struin ook even wat anti-virus sites af.
Verwijderd
Het lijkt dus inmiddels al opgelost. 
Voor verdere discussie/napraat hierover:
[rml][ IRC-Worms] Groot IRC-Worm topic[/rml]
Deze gaat dicht.
Voor verdere discussie/napraat hierover:
[rml][ IRC-Worms] Groot IRC-Worm topic[/rml]
Deze gaat dicht.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()