Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een simpele MP3 player met minimaal 128Mb, en lekker klein..

Geen probleem denkje dan. maar ik zoek er dus eentje met een soort pitchcontrol er in waarmee ik de snelheid een beetje aan kan passen..

Ik wil hem gaan gebruiken met sporten en vaak is muziek net te snel of te langzaam om lekker op te trainen..

Zijn die dingen er ?? welke ?

IP Rocks

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Gewone speler icm Audition oid? Kan je op je pc de snelheid aanpassen...

Kortom: Nog nooit gehoord van een degelijke speler.

Edit:
Een paar tellen Google levert enkel DJ setjes op. En da niet de bedoeling :P

[ Voor 26% gewijzigd door DeeD2k2 op 06-04-2004 23:23 ]

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Verwijderd

Een portable dus? Volgens mij zijn die er niet.
Je kunt natuurlijk wel thuis al een mix/selectie maken, amar ja dan kun je nog niet tijdens je oefeningen het tempo aanpassen.

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Madwaves Madplayer

http://www.techtv.com/fre...t/0,23102,3414445,00.html

Mute or solo individual tracks. New firmware lets you force tracks as well (all nonforced tracks blend into the background).

Change patterns or instruments on the fly. Everything is quantized. MadPlayer ships with 550 instruments. There are more samples and instruments for download at MadWaves' MadWorld community website.

Apply a wicked filter with frequency and resonance control.

:Y) Increase bpm (tempo) of a song. :Y)

Fiddle around with pitch.

Insert either preloaded or original samples including guitar riffs, sound effects, and sultry divas. Then tweak the sound by applying trippy effects (wobbler and doppler are my favorites).

Tweak away with on-the-fly equalizer with presets.

Audio geeks can use the MadPlayer as a MIDI expander.

Jaja, goed he, heb ik met Google gevonden: (keywords: portable mp3 player, en dan zoeken in resultaten op pitch)

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Mr_Gee
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-11 22:08

Mr_Gee

Ik Heb Gesproken

de nike mp3 player had wel een speciaal programma
dat je mp3tjes checkt op snelheid en daarop catlalogiseerd

Proffesioneel Platzak

Verwijderd

IOPS mfp-3xx Zie forum op got

*wel pas na firmware uprgrade

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:47
Ik dacht dat MiniDiscs dit kunnnen, maar die zoek je zeker niet? ;)

Verwijderd

De MPIO FL-100 heeft geloof ik een speedcontrol functie, ik weet niet in hoeverre de snelheid is aan te passen, maar het is best een goede speler en ook uitbreidbaar. Er is ook een groot topic over maar de search werkt niet echt.

meer info op www.mpio.com

edit: ik heb het even opgezocht in de handleiding op de site en de snelheid kan worden aangepast van 50% tot 200% in 9 stappen. MAAR dit kan alleen bij bestanden van een lage kwaliteit dus je hebt er niets aan. :(

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2004 14:41 ]

Verwijderd

ook de Decktron IMP4256 of 128 heeft deze functie.. deze heb ik zelf en kun je gewoon de muzieksnelheid aanpassen met een schuifbalk

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:47
Ik bedenk me net: Een klasgenoot van mij heeft een Creative Zen Xtra 30Gb
Hij kan in het menu wel de afspeelsnelheid instellen. Ik dacht 50%, 75%, 100%, 125% en 150%. Misschien meer, maar dat weet ik niet zeker.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Net even gekeken maar het zijn idd alleen die waardes.

Signature

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-11 11:40
Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 16:44:
ook de Decktron IMP4256 of 128 heeft deze functie.. deze heb ik zelf en kun je gewoon de muzieksnelheid aanpassen met een schuifbalk
Hoe snel reageert die pitch??? is dat direct of zit er een vertraging in??? Anders zou het namelijk ook zeer interessant zijn voor Dj's!

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Verwijderd

ik gebruik het zelf nooit.. het zit in het menu zelf zeg maar.. je moet dan dus eerst naar het menu daar de snelheid aanpassen en dan weer terug uit het menu en de muziek weer aanzetten.. voor dj's heeft dat absoluut geen nut.. wel als je gewoon een tijd lang trainingsoefeningen doet zoals de TS

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-11 17:30
Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 16:44:
wow, deze is wel mega vet! Ben bijna jarig... relaxed! Ff onthouden... :) Bedankt voor de tip!

Verwijderd

creative bouwt ze, met EAX erop, ik heb zelf de nomad jukebox 3 _/-\o_ , maar die heeft een harde schijf van 40 gb dus das te veel, en hij ziet er uit als ene discman duus te groot. of het ook op de muvo zit weet ik niet maar dan moet je maar even kijken op http://www.nomadworld.com daarstaan ze wel. die nomad zen doet het ook ja, van 0,5 tot 1,5 keer versnellen.

Verwijderd

addictive schreef op 07 april 2004 @ 17:25:

wow, deze is wel mega vet! Ben bijna jarig... relaxed! Ff onthouden... :) Bedankt voor de tip!
Ja, is een heel mooi dingetje! een tijd terug was er op GOT een topic over.. maar weinig interesse erin..

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Ik ken een walkman die dat kan.

Speed en pitchcontrol.

Maar ja...bandjes hè :X

leoaq.fm // Jeune Loop

Pagina: 1