Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb een zakelijk mobiel nummer, vanaf nu Z genoemd, en een privé mobiel nummer, vanaf nu P genoemd.

Op P is de voicemail ingeschakeld. Als ik naar P bel en niet aanneem krijg ik daar keurig voicemail. Nu heb ik Z doorgeschakeld naar P; als ik nu Z bel, word ik dus doorgeschakeld naar P en krijg ik geen voicemail. Het toestel rammelt oneinding lang en eindigt in zo'n 'verbinding bestaat niet'-toon. Als ik echter P uitzet en Z bel, krijg ik wel de voicemail van P.

Iemand enig idee hoe ik de voicemail van P kan krijgen als ik naar Z bel doorgeschakeld wordt naar P en P gewoon aanstaat?

Ik heb overigens een Free30-abbo van Orange, maar ik vermoed dat het daar niet aan kan liggen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:01
Ik weet dat je via een intoets code de tijd voordat je voicemail aan de lijn krijgt kunt verlengen en het zou dus best zo kunnen zijn dat het zo staat ingesteld dat voicemail bij doorschakeling uit staat.
Ik denk zelf dat het bellen met klantenservice eerder uitkomst bied, ik weet alleen niet of het 24/7 kunt bellen (heb zelf ook orange).

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• pven
  • Niet online
Orange kan je idd 24/7 bellen. (Morgen zal ik een poging ondernemen om hen te bellen; wie weet)

• pven
  • Niet online
Ik heb Orange vroeg in de ochtend gebeld; ze zouden rond de middag terugbellen ... <NOT> ... :( ... Morgen bel ik ze weer!