Ten eerste sorry voor dit kickje maar ik wilde toch even dit topic een nieuw leven in blazen. Ik heb gisteren dit spelertje toch maar besteld via mp3cdspelers.nl nadat ik dit topic heb doorgelezen. Ik hoop een dezer dagen het gevalletje te ontvangen.
De reden dat ik hem besteld heb is dat ik hem ga gebruiken op school. Ik zal de stick dus ook toepassen voor wat documentjes en andere losse bestanden mee te nemen. Daarnaast af toe wat muziek luisteren(echt waar???). Tevens sport ik 3x per week waarbij ik hem ook wil gaan gebruiken.
Het enige wat mij dus kan tegenvallen zijn de afmetingen en het geluid begrijp ik uit de verhalen. Maar als ik kijk naar de nogal populaire MSI STICK die heeft zo goed als dezelfde afmetingen dacht ik zo. Maar zijn er inmiddels meer mensen die deze mp3speler hebben aangeschaft? Hoe staat het ermee? Waarom zijn jullie er wel of niet tevreden over?
Even in het kort nog de specs:
-------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------
Standaard geheugen 256MB
Geheugen uitbreiding niet mogelijk
Ondersteund formaat MP3
Grafische OLED display 2 kleuren
ID3-tag support
Connectiviteit USB 1.1
Data overdracht 4 Mbps
Plug & Play (geen installatie cd nodig)
Encoding bitrate 8 ~ 256Kbps
USB Lock - wachtwoord protectie
Maximaal vermogen 2x 6mW
Frequentie bereik 20 - 20.000 Hz
Batterijtype 1x AAA batterij
Batterij speelduur tot 12 uur
Afmetingen 97mm x 32mm x 29mm
Gewicht 40 Gram
5 + 1 3D handmatig equalizer presets
Signal to Noise speler > 90DB
Signal to Noise tuner > 50DB
Behuizing kunststof
FM tuner met RDS
Voice recorder en FM recorder
Windows 98, ME, XP, 2000, MacOs X
12 maanden fabrieksgarantie
In de doos
Mambox P540 256MB
Stereo halsketting oor telefoon
USB verlengkabeltje
Handleiding (Engels, Duits, Frans)
1x AAA batterij
Halsketting
Draagtasje
Installatie CD
info afkomsting van www.mp3cdspelers.nl