Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:17
Wie heeft ervaring met deze mambox? bevalt hij, wat is het verschil t.o.v de Ibead 150 bijvoorbeeld.

Ik heb erge interesse in deze mp3 speler, hier staatie:

http://www.mp3spelers.nl/winkel/?produkt&id=500

Heeft iemand miss 'amateur' foto's van de voor+achter+zij kant hiervan?

Ik hoop van jullie te horen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi hoor (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
maar ken je dit spelertje ook?

Evaringen, meningen, adviezen, en hopenlijk (zelfgemaakte) amateur fotos zijn altijd welkom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een collega heeft deze speler een week of 4 (128MB versie) die is er erg tevreden over. Ik vind hem ook best mooi (lijkt erg veel op de iFP 180T van iRiver). Lijkt me geen slechte koop voor 139,- euro. Ik heb zelf nu ongeveer 4 maanden de Mobiblu DAH 1000 en die is nog steeds geweldig en die kan ik je ook aanraden.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2004 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Verwijderd schreef op 07 april 2004 @ 12:59:
Een collega heeft deze speler een week of 4 (128MB versie) die is er erg tevreden over. Ik vind hem ook best mooi (lijkt erg veel op de iFP 180T van iRiver). Lijkt me geen slechte koop voor 139,- euro. Ik heb zelf nu ongeveer 4 maanden de Mobiblu DAH 1000 en die is nog steeds geweldig en die kan ik je ook aanraden.
Heeft die vrien miss plaatjes van de achterkant van dat ding en heb jij ook amateur foto's van die DAH 1000?

In deze 2 spelertjes gaan wel batterrijen hé...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
niemand die dit dingetje heeft? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Hee MaStar,

[rml][ mp3 speler] WeWa! WMP-6603FM Rigidity. Wie kent/wil hem?[/rml]

Topicje (waar ook niemand op reageert)(Motorola V525 dingetjes gaan sneller :D) over een mp3spelertje van DayDeal.com (ken je vast wel). Hij ziet er weliswaar minder mooi uit, maar is een stuk lichter en een stuk kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
rjongen schreef op 08 april 2004 @ 08:05:
Hee MaStar,

[rml][ mp3 speler] WeWa! WMP-6603FM Rigidity. Wie kent/wil hem?[/rml]

Topicje (waar ook niemand op reageert)(Motorola V525 dingetjes gaan sneller :D) over een mp3spelertje van DayDeal.com (ken je vast wel). Hij ziet er weliswaar minder mooi uit, maar is een stuk lichter en een stuk kleiner.
ik wil toch graag ervaringen/meningen en het liefst amateur foto's van dit spelertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Foto`s van de achterkant kan je vinden als je op de link klikt die je zelf hebt gegeven en dan op wat foto`s klikt. Maar wat wil je nou precies? Ik bedoel we zijn hier geen persoonlijke helpdesk van profesionele mensen die ervaringen met mp3spelers hebben. Als je dat wel wilt kan je natuurlijk tegen een prijsje wel alles verkrijgen :P

Koop dat ding gewoon en maak er een degenlijk topic over met specs en welke kaas je ervan gegeten hebt..... dan zijn we allemaal weer blij :)

Hoe is trouwens je Han-320 bevallen :X :X Of moeten eerst mensen al een mp3 speler hebben voor je er een koopt :x :X

[ Voor 12% gewijzigd door disjfa op 08-04-2004 18:05 ]

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
disjfa schreef op 08 april 2004 @ 18:01:
Foto`s van de achterkant kan je vinden als je op de link klikt die je zelf hebt gegeven en dan op wat foto`s klikt. Maar wat wil je nou precies? Ik bedoel we zijn hier geen persoonlijke helpdesk van profesionele mensen die ervaringen met mp3spelers hebben. Als je dat wel wilt kan je natuurlijk tegen een prijsje wel alles verkrijgen :P

Koop dat ding gewoon en maak er een degenlijk topic over met specs en welke kaas je ervan gegeten hebt..... dan zijn we allemaal weer blij :)

Hoe is trouwens je Han-320 bevallen :X :X Of moeten eerst mensen al een mp3 speler hebben voor je er een koopt :x :X
Nee, maar ik hoor graag meningen. Dat heb ik met mijn vorige apparaten gemerkt. Ik hoor van sommige dat de achterkant heel groot is. Dan wil ik graag ff foto zien voordat ik hem aanschaf. Het geld groeit me niet op mijn rug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:27

KroeT

[...]

Ik heb deze speler net besteld, en na onderzoek (voor het bestellen uiteraard :P) ben ik erachter dat hij inderdaad bijna net zo diep als breed is. Een soort afgeronde driehoek. Och, ik geil gewoon op die OLED :)

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
KroeT schreef op 09 april 2004 @ 09:18:
Ik heb deze speler net besteld, en na onderzoek (voor het bestellen uiteraard :P) ben ik erachter dat hij inderdaad bijna net zo diep als breed is. Een soort afgeronde driehoek. Och, ik geil gewoon op die OLED :)
OLED? wat bedoel je daarmee :p...maar verder heb jij miss ergens amateur foto's gezien (behalve die van mp3spelers.nl) en kan je als je hem vandaag of morgen hebt ff paar fotos maken please... :9~

Ik heb ook geen nederlandse reviews gevonden voor dit dingetje, helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT

KroeT

[...]

Organic LED als ik me niet vergis. Beter leesbaar dan gewoon LED (display dus). Als ik 'm binnen heb maak ik wel een paar foto's voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
KroeT schreef op 09 april 2004 @ 10:51:
Organic LED als ik me niet vergis. Beter leesbaar dan gewoon LED (display dus). Als ik 'm binnen heb maak ik wel een paar foto's voor je.
Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alhoewel ik de mp3spelers al een tijdje volg heb k me niet geregistreerd aangezien ik HOTMAIL HEB... Heb na het zien van deze topic maar een account
aangemaakt met het mailadres van mn provider, aangezien ik hier een nuttige bijdrage kan leveren uit eigen ervaring.

kheb de P540 gehad en weer terug gestuurd.

Minpunten |:(

-Volume was me op de hoogste stand nog te zacht.
-Bastonen die de p540 produceert vind ik te slecht.
(ben niet halfdoof ofzo wil gewoon lkkre muziek op een aardig volume luisteren, R&B en hiphop luister k wel veel, bass hoort er wel bij)
-Batterij zat te los in het batterijvakje, waardoor hij af en toe maar een contact raakte en uitviel. (Maar lijkt me een bouwfoutje bij die van mij)
-Spelertje is trouwens aan de dikke kant, niet fijn om om je nek te hangen.
-Radio functioneerde bij mij niet goed, vond geen een station automatisch.

Pluspunten O-)

-Degelijk, goede bouwkwaliteit.
-Prachtig OLED-schermpje, zelfs zonder backlight aan goed leesbaar, ook vanuit een hoek.
-Ingebouwd klap-usbplugje vind ik wel handig.
-Snelle bestandsoverdracht (niet gemeten maar vond het best rap gaan)

Conclusie:

Goede keus als je van plan bent een USB-stick van 256mb te gaan halen. Voor een verwaarloosbare meerprijs heb je dan deze gadget van Mambox, lijkt me bv goed om aan je stereo te hangen, het geluid dat hij produceert is fijn helder alhoewel het aan bastonen en volume wat schort. (Volume vangen de boxen dan op ;))

_/-\o_ Kmoet trouwens ff de service van mp3cdspelers.nl loven, als je iets van plan bent te bestellen, doe het daar. _/-\o_ Kheb de P540 inmiddels teruggestuurd en kan hem gewoon ruilen voor n andere speler, denk dat ik voor de MobiBlu DAH-1000 ga... Die hoop ik dan maandag of dinsdag te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@JIJNIET >> Is dat spelertje al 4 weken leverbaar dan??

enne hoe zit het met de MobiBlu FW? :P
Hoop dat ik de officiele FW erop kan zetten, ben toch bang voor probleempjez..

@GOT-veteranen >> jaja sorry ik weet het > offtopic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 23:40:
Kmoet trouwens ff de service van mp3cdspelers.nl loven, als je iets van plan bent te bestellen, doe het daar. _/-\o_ Kheb de P540 inmiddels teruggestuurd en kan hem gewoon ruilen voor n andere speler, denk dat ik voor de MobiBlu DAH-1000 ga... Die hoop ik dan maandag of dinsdag te zien :)
En je hebt hem teruggestuurd omdat je er niet tevreden over was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT

KroeT

[...]

@drogehannes:

Dat volume, kan je dat vergelijken met bv een sony minidics oid? Die DAH 1000 gaat namelijk doet namelijk maar half zo lang met een accu, dus ik mag aannemen dat er een enorme bak geluid uit komt :P

Ik heb die Mambo-x natuurlijk wel op een slecht moment besteld, zo vlak voor het paasweekend, maar je verhaal brengt me wel ietwat aan het twijfelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ MaStar: Jup heb hem teruggestuurd omdat ik er niet tevreden over was, als de bas en het max. volume goed genoeg waren geweest had ik hem gehouden. Dat te grote batterijvakje was namelijk ez op te lossen door een propje zilverfolie plat te drukken en tussen het contactje en de batterij te plaatsen.

Nou ik heb de Sony NetMD MZ-N510 op t moment, maar die werd me te groot en zwaar om mee te dragen (bult en hangplek in jas en broek) vooral voor de zomer. Het max. volume dat ik uit die MD-speler haal kan ik aanhoren, maar heb hem toch zelden helemaal vol open staan. Meestal paar streepjes voor het maximum, dus bijna op zn hardst maar niet helemaal.
Het maximale volume dat ik uit de P540 kon halen was denk ik 3/4 of ietjes lagervan mijn MD-speler. Het geluid is erg zuiver maar mist lage tonen, waardoor het misschien ook wat zachter lijkt nog. De verschillende equalizer-standen kunnen dit probleem niet oplossen, want bv bij ROCK: de hardste EQ-stand, haalt het spelertje de basgeluiden in de muziek niet en hoor je een klein klopje of tikje ipv de bastoon.

@ KroeT: Vreemde logica die je hanteert. Dat de batterij maar half zo lang meegaat betekent niet dat er de speler een hoog volume produceert.
Van wat ik uit dit forum op heb gemaakt ligt het aan de de output, bv: 2x 5mW.
Kvond het wel vreemd om ergens op het net te vinden dat de MD van me maar een output van 2x2.5mW had, terwijl hij toch een goed volume produceert. (Niet voor de hardcore-luisteraars onder ons misschien, maar voor de doorsnee luisteraar hard genoeg)

Kheb trouwens geen MobiBlu besteld maar toch maar mn budget aangepast en ben voor n 256mb Iaudio gegaan. Na de P540 te hebben gehad d8 ik > pak maar t beste dan loop je niet het risico dat je spijt krijgt ofzo, MobiBlu schijnt wel goed te zijn maar lees toch veel over RMA'tjes en las op t eind vd Dah-1000 post dat het geheugen zo cheap was enz... Maar goed, als alles goed verloopt heb k die dan dinsdag binnen ofzo, can't wait >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
ik zie graag foto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Laatst online: 16:40
Ik wil wel foto's mailen. Moet je eerst je mail adres bekend maken. Ik heb um nu ook, besteld via mp3cdspeler.nl. Prima service, alleen is het wel een beetje jammer van het volume. Ik heb de speler nooit op 30 staan want dan is er een vervelende tik te horen. Echter als je het volume op 27 zet heb ik er geen last meer van en kan ik gewoon muziek luister. Het geluid klink wel beter met andere oordoppen(Ikzelf van Phillips). Ik heb de 256MB versie en ben er zeer tevreden mee. Het is voor €139,- een koopje. _/-\o_ Ik heb um op dinsdag besteld en had um woensdag in de bus! Dus voor foto's even een mail adres bekend maken dan mail ik ze wel! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Laatst online: 16:40
Verwijderd schreef op 09 april 2004 @ 23:40:
Alhoewel ik de mp3spelers al een tijdje volg heb k me niet geregistreerd aangezien ik HOTMAIL HEB... Heb na het zien van deze topic maar een account
aangemaakt met het mailadres van mn provider, aangezien ik hier een nuttige bijdrage kan leveren uit eigen ervaring.

kheb de P540 gehad en weer terug gestuurd.

Minpunten |:(

-Volume was me op de hoogste stand nog te zacht.
-Bastonen die de p540 produceert vind ik te slecht.
(ben niet halfdoof ofzo wil gewoon lkkre muziek op een aardig volume luisteren, R&B en hiphop luister k wel veel, bass hoort er wel bij)
-Batterij zat te los in het batterijvakje, waardoor hij af en toe maar een contact raakte en uitviel. (Maar lijkt me een bouwfoutje bij die van mij)
-Spelertje is trouwens aan de dikke kant, niet fijn om om je nek te hangen.
-Radio functioneerde bij mij niet goed, vond geen een station automatisch.

Pluspunten O-)

-Degelijk, goede bouwkwaliteit.
-Prachtig OLED-schermpje, zelfs zonder backlight aan goed leesbaar, ook vanuit een hoek.
-Ingebouwd klap-usbplugje vind ik wel handig.
-Snelle bestandsoverdracht (niet gemeten maar vond het best rap gaan)

Conclusie:

Goede keus als je van plan bent een USB-stick van 256mb te gaan halen. Voor een verwaarloosbare meerprijs heb je dan deze gadget van Mambox, lijkt me bv goed om aan je stereo te hangen, het geluid dat hij produceert is fijn helder alhoewel het aan bastonen en volume wat schort. (Volume vangen de boxen dan op ;))

_/-\o_ Kmoet trouwens ff de service van mp3cdspelers.nl loven, als je iets van plan bent te bestellen, doe het daar. _/-\o_ Kheb de P540 inmiddels teruggestuurd en kan hem gewoon ruilen voor n andere speler, denk dat ik voor de MobiBlu DAH-1000 ga... Die hoop ik dan maandag of dinsdag te zien :)
Mijn mening:

Min:
-Volume is inderdaad niet erg hard.
-Bas tonen zijn inderdaad niet hoog en tikt op stand 30 (niet meer op stand 27)
-Ik had geen last van het batterijklepje, bij mij geen problemen
-Dikte van de speler vind ik persoonlijk wel meevallen, ik draag um toch niet om mijn nek (gewoon in de broekzak, zie je niet veel van weer)
-Als de radio op autoscan staat vindt ie bij mij wel een paar zenders

Plus:
-pluspunten ben ik het mee eens
-prijs
-accesoires
-service van mp3cdspeler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Nog foto's nodig?
Heb vandaag wat pic's gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoeperman
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:51
rjongen schreef op 26 april 2004 @ 16:29:
Nog foto's nodig?
Heb vandaag wat pic's gemaakt.
fot's zijn altijd welkom natuurlijk, wellicht dat ik deze ook ga kopen. Maar ben er nog niet helemaal over uit

zit nog te twijfelen tussen de Mambox P540 256MB en de MobiBLU DAH-1000 256MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Nadelen speler:
- Echt te zacht op hardste volume
- Veel te groot
- In verhouding met grootte te licht
- Supermooi scherm, maar niet mooi te zien in zon.
- Geluidskwaliteit niet super goed (de bas)

Heb de speler zelf niet, maar een vriend heeft hem via mij gekocht. Heb wat foto's met mijn mobiele telefoon gemaakt, kwaliteit dus niet echt goed...

Afbeeldingslocatie: http://www.koopeenboot.com/mambox1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.koopeenboot.com/mambox2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.koopeenboot.com/mambox3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.koopeenboot.com/mambox4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.koopeenboot.com/mambox5.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door rjongen op 28-04-2004 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:22

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
ik heb hem beluisterd en vind hem nie zo bijzonder klinken, en hij is best lomp zoals je kan zien op de foto's hierboven... ikzelf heb n Iriver IFP-380T dus ik ben wel wat beters gewend ;) :P en de batterijen gaan ook nog s nie eens 10 uur mee met deze, terwijl met mijn iriver wel makkelijk de 20 uur haal, en ik heb goede radio-ontvangst, dat heeft de mambox nie, die vriend heeft trouwes de 128 mb versie, denk dat er voor de rest geen verschil in zit... wat ik wel cool vind aan die mambox dat als die uitstaat je nie eens ziet dat er n display opzit :) en de text op t beeld is wel duidelijk...

[ Voor 15% gewijzigd door BiG-GuY op 28-04-2004 23:14 ]

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
BiG-GuY schreef op 28 april 2004 @ 23:12:
ik heb hem beluisterd en vind hem nie zo bijzonder klinken, en hij is best lomp zoals je kan zien op de foto's hierboven... ikzelf heb n Iriver IFP-380T dus ik ben wel wat beters gewend ;) :P en de batterijen gaan ook nog s nie eens 10 uur mee met deze, terwijl met mijn iriver wel makkelijk de 20 uur haal, en ik heb goede radio-ontvangst, dat heeft de mambox nie, die vriend heeft trouwes de 128 mb versie, denk dat er voor de rest geen verschil in zit... wat ik wel cool vind aan die mambox dat als die uitstaat je nie eens ziet dat er n display opzit :) en de text op t beeld is wel duidelijk...
mijn vriend heeft een 256 mb versie (waarbij de firmware zo'n 20 mb is, dus 236 blijft over).
Volgens hem gaat de batterij wel lang mee.
Jij zegt duidelijk te lezen display, maar dat is alleen binnen. In de zon (buiten) is het echt heel slecht te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:06
Ik heb hem vanochtend ontvangen en de rest van de dag ernaar geluisterd. Mijn ervaring: Hij werkt prima, schermpje doet het ook goed en hij is makkelijk te bedienen.

Hij is groot, groter dan ik had verwacht. Voor mij maakt dat niet uit, hij ligt op mijn bureau te spelen. De vorm is dan zelfs erg handig, omdat het schermpje dan goed leesbaar is (staat verticaal). Als je hem vooral "mobiel" gebruikt en dus veel in je broekzak/borstzak draagt, zou ik uitkijken naar een ander. Dan issie echt te groot.

Ik las wat opmerkingen dat hij traag met kopiëren zou zijn. Daar heb ik niet zoveel van gemerkt, ik haalde zo'n beetje 500KB/s (180MB in 6 minuten). Dat vond ik eigenlijk wel vlot genoeg.

Het maximale volume is inderdaad té zacht. De hoogste stand is onbruikbaar vanwege een rare vervorming die dan optreedt. Het maximale volume is maar weinig hoger dan wat ik als normaal luistervolume gebruik, Hij kan dus voor mij hard genoeg, maar dan ook maar net. Als je het achtergrondgeluid in een rammelende trein wilt overstemmen, lukt je dat niet met deze speler. Mensen die graag op een wat hoger volume luisteren kunnen deze speler maar beter overslaan.

Mijn mening: Hij voldoet prima voor mijn eisen en hij is lekker cheap met z'n 129 euro voor 256MB. Maar als je een wat kritischer gebruiker bent of andere eisen stelt (hoog volume, kleine afmetingen) dan kan je deze speler maar beter skippen, je krijgt er geheid spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
ff wat fotootjes:

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/h.l.r.vanweeghel/files/got/zijkant.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/h.l.r.vanweeghel/files/got/overzicht.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/h.l.r.vanweeghel/files/got/scherm.jpg

Heb geprobeerd er wat bekende onderdelen omheen te leggen. Dan kan je een beetje de grootte inschatten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Raymond schreef op 29 april 2004 @ 21:50:
ff wat fotootjes:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Heb geprobeerd er wat bekende onderdelen omheen te leggen. Dan kan je een beetje de grootte inschatten :)
hij ziet er wel mooi uit maar als ik he zo zie is die achterkant echt groot....helaas..ik wil hem toch in mjn broekzak kunnen doen of om mijn nek hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
MaStar schreef op 01 mei 2004 @ 15:11:
[...]

hij ziet er wel mooi uit maar als ik he zo zie is die achterkant echt groot....helaas..ik wil hem toch in mjn broekzak kunnen doen of om mijn nek hangen...
om je nek lukt niet... (dan krijg je een bochel)
Hij is echt TE groot.
En de Radio-functie doet het niet echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik vind hem persoonlijk niet TE groot. Wel als je hem in je broekzak oid wilt vervoeren. Maar als je veel op 1 plek luistert (trein, bureau enz) dan issie klein genoeg. En ze hebben hem zó vormgegeven dat'ie erg handig op een plat vlak kan liggen (schermpje is dan goed leesbaar).

Ik heb er nu een paar dagen extra mee kunnen spelen en de radio functie valt inderdaad erg vies tegen. Ik heb een ouwe walkman met fm en een philips "personal" radioootje. En die ontvangen echt tig keer beter.
En aangezien één van mijn doelen met het ding was om ermee in de trein naar de radio te kunnen luisteren voldoet hij bij nader inzien toch niet (itt wat ik hierboven heb geschreven). Ik heb naar mp3cdspelers.nl gemaild of ik hem mag omruilen voor een model met een betere ingebouwde radio. Het wordt waarschijnlijk de mobiblu, maar als mp3cdspelers zegt dat een ander model een nog betere radio heeft dan kan dat nog veranderen.
Ik heb nog geen antwoord, dus het is nog even afwachten hoe het afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook mensen met ervaring met de mambox p510? Hij lijkt me wel aantrekkelijke speler, enige minpunt lijkt me het usb dopje. Bij een hp speler zag ik dat deze erg snel lam wordt en dus geen bescherming meer biedt voor de usb. Daarom leek mij het uitklap systeem van de p540 erg handig, maar ik ben afgeknapt op de berichten over het geluidsniveau.
Hebben mensen ervaring met usb dopjes?

ps. ik kon nergens een topic vinden over de p510.

http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=503

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
die is lelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Ten eerste sorry voor dit kickje maar ik wilde toch even dit topic een nieuw leven in blazen. Ik heb gisteren dit spelertje toch maar besteld via mp3cdspelers.nl nadat ik dit topic heb doorgelezen. Ik hoop een dezer dagen het gevalletje te ontvangen.

De reden dat ik hem besteld heb is dat ik hem ga gebruiken op school. Ik zal de stick dus ook toepassen voor wat documentjes en andere losse bestanden mee te nemen. Daarnaast af toe wat muziek luisteren(echt waar???). Tevens sport ik 3x per week waarbij ik hem ook wil gaan gebruiken.

Het enige wat mij dus kan tegenvallen zijn de afmetingen en het geluid begrijp ik uit de verhalen. Maar als ik kijk naar de nogal populaire MSI STICK die heeft zo goed als dezelfde afmetingen dacht ik zo. Maar zijn er inmiddels meer mensen die deze mp3speler hebben aangeschaft? Hoe staat het ermee? Waarom zijn jullie er wel of niet tevreden over?

Even in het kort nog de specs:

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/94_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/94_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/94_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/94_5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/94_6.jpg

-------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------
Standaard geheugen 256MB
Geheugen uitbreiding niet mogelijk
Ondersteund formaat MP3
Grafische OLED display 2 kleuren
ID3-tag support
Connectiviteit USB 1.1
Data overdracht 4 Mbps
Plug & Play (geen installatie cd nodig)
Encoding bitrate 8 ~ 256Kbps
USB Lock - wachtwoord protectie
Maximaal vermogen 2x 6mW
Frequentie bereik 20 - 20.000 Hz
Batterijtype 1x AAA batterij
Batterij speelduur tot 12 uur
Afmetingen 97mm x 32mm x 29mm
Gewicht 40 Gram
5 + 1 3D handmatig equalizer presets
Signal to Noise speler > 90DB
Signal to Noise tuner > 50DB
Behuizing kunststof
FM tuner met RDS
Voice recorder en FM recorder
Windows 98, ME, XP, 2000, MacOs X
12 maanden fabrieksgarantie
In de doos

Mambox P540 256MB
Stereo halsketting oor telefoon
USB verlengkabeltje
Handleiding (Engels, Duits, Frans)
1x AAA batterij
Halsketting
Draagtasje
Installatie CD

info afkomsting van www.mp3cdspelers.nl

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik heb nu een tijdje mijn mobiblu kunnen gebruiken. En die is toch een heel stuk fijner dan de mambox. De Mambox heeft een prachtig schermpje en -voor jou heel handig- een ingebouwde USB aansluiting. Maar de mobiblu is simpelweg beter: Het geluid en de radio zijn stukken de beter dan bij de Mambox.
Het geluid bij de Mambox is zo matig, dat hij in veel gevallen gewoon onbruikbaar is.

Hoewel ik het lullig vindt om je plezier over je nieuwe goodie te verknallen, denk ik toch dat je beter af was geweest met een MSI (megastick/player), een hansori (als je die nog kan krijgen) of een mobiblu. Je bent dan wel 10 tot 30 euro duurder uit, maar je hebt wel een merkbaar betere speler te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Inderdaad niet zo mooi om te horen, ik krijg hem morgen binnen. Mocht ik het nou echt niks vinden dan stuur ik hem weer terug inruil voor een ander model. Ik laat het nog even horen wat ik er van vind.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Nou ik heb hem vandaag mogen ontvangen, en ik moet jullie toch eerlijk zeggen dat ik niet ontevreden ben! Na een aantal negatieve postings had ik me natuurlijk op het ergste voorbereid. Na openen viel mij direct het strakke design op, wat een mooi ding! Vervolgens het geluid getest, en inderdaad die is niet bepaald hard. Ik heb de equalizer op pop gezet en icm andere dopjes speelt hij in mijn ogen uuuhmm oren perfect! Verder is het display top en de fmradio voldoet aan mijn eisen (en dat is dat ik 538 kan ontvangen :P).

Om het verhaal kort te houden, ik ben tevreden over mijn mambox p540. Ik ga hem dan ook zeker niet afraden, in tegendeel. Voor die prijs van €129,- koop een je een zeer leuke mp3speler.

Ik vraag me toch af hoe hard jullie allemaal je speler zetten zeg !!!.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
renzo4000 schreef op 24 augustus 2004 @ 15:25:
Ik vraag me toch af hoe hard jullie allemaal je speler zetten zeg !!!.....
Dat was mijn eerste gedachte ook (kan je wel teruglezen in dit topic (of mijn eigen topic over MP3 spelertjes).

Maar Mijn mening veranderede al snel toen ik het ding buiten op had. En in de trein viel de beslissing om hem om te ruilen (ik kon niks meer horen. Niet dat dat zo'n probleem was, want de radio ontving ook niks meer :P )
Pagina: 1