Toon posts:

tv-out met ruizend geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een ati readon 9600 pro en als ik hem aansluit op de tv heb ik op de tv altijd een ruizend geluid. wie weet hoe dat kan komen? door de geluidskaart?

Verwijderd

Dan moetje even een andere verbinding proberen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Andere verbinding? ik kan wel een keer anders de geluidskaart van mijn moederbord proberen mischien is het dan goed.

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 16:22

megaleo

Special member

Of je pc is niet goed geaard. Is die dat wel?
En kun je iets specifieker zijn?

Trouwens De grote tv-out FAQ al gelezen?

• Jilvoos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-07 23:05
Misschien is het ff handig om precies te zeggen wat je gedaan hebt, want uit je 9600Pro komt geen geluid. Alleen beeld.

Wat je kan doen is ff je uitgang testen met een paar speakers!! Heb je daar geen problemen dan moet je eht zoeken bij je bekabeling of je tv!

Verwijderd

probeer eerst eens met de boxen van je pc
als die ook een ruisendgeluid geven weet je alvast dat het niet ligt aan verbinding. Is dit niet het geval, verbindingen checken
TV checken
Andere verbindings methode proberen.

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat het dan toch meer ligt aan de geluidskaart aarde heb ik wel is getest en is dacht ik wel goed. mijn luidsprekers van de computer geven ook geen ruis. ik zal morgen wel is even een andere geluidskaart proberen dan.

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 16:22

megaleo

Special member

Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 22:28:
ik denk dat het dan toch meer ligt aan de geluidskaart aarde heb ik wel is getest en is dacht ik wel goed. mijn luidsprekers van de computer geven ook geen ruis. ik zal morgen wel is even een andere geluidskaart proberen dan.
Als je luidsprekers van je computer goed zijn hoeft het dus niet aan je geluidskaart te liggen. Kijk eens je kabels na van je pc naar tv. Zijn die wel in orde?
Zijn het geen heukie-meukie-dingen? B)

Verwijderd

Topicstarter
heb de kabels bij de media markt gehaalt zijn vergulde kabels en waren ook best duur. kan er wel is een ander apperaat op proberen (diskman)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2004 22:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al een oplossing kon bij ac3 filter het geluid nog harder zetten zodat ik hem op de tv niet zo hard hoef te zetten en is die ruis er ook niet.
Pagina: 1