"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
niet gratis tool om je pst te sharen, die laptop hangt neem ik aan wel in een netwerk
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd
dan neem je mdeamon, das stukken goedkoper en kan dat ookVerwijderd schreef op 06 april 2004 @ 22:19:
Het ligt eraan hoe je netwerk in elkaar zit heb je maar 1 client? De beste oplossing is om het via Exchange te doen, aangezien dit product ervoor ontworpen is, maar met een paar honderd euro toch een vrij prijzige oplossing
Verwijderd
Mdaemon is helemaal niet vele goedkoper, maar besides that, since wanneer kun biedt Mdeamon native Outlook support? De communicatie tussen Outlook en Exchange vindt plaats via een eigen protocol en dat wordt niet door MDaemon ondersteund afaik. Het is leuk als SMTP server, maar dan houdt het ook op.zwelgje schreef op 06 april 2004 @ 22:21:
[...]
dan neem je mdeamon, das stukken goedkoper en kan dat ook
mdeamon is vele malen goedkoper omdat je geen 2000/2003 server nodig bent,Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 22:24:
[...]
Mdaemon is helemaal niet vele goedkoper, maar besides that, since wanneer kun biedt Mdeamon native Outlook support? De communicatie tussen Outlook en Exchange vindt plaats via een eigen protocol en dat wordt niet door MDaemon ondersteund afaik. Het is leuk als SMTP server, maar dan houdt het ook op.
mdeamon kost voor 6 man slechts 110 dollar.. daar kan je echt geen exchange voor nemen voor 6 man
waarom heb je native outlook support nodig dan
en exchange gebruikt ook smtp als core communicatie
ALLE mailsevers zijn smtp based.. das het mail protocol he
je hebt mdeamon zeker nog nooit echt goed gebruikt
* Zwelgje wil even onkrachten dat ie een mdeamon fan is.. hij is exchange certified
[ Voor 26% gewijzigd door Zwelgje op 06-04-2004 22:35 ]
Verwijderd
SBS Server is all you need en afaik goedkoper dan een losse Windows licentie en Mdaemonzwelgje schreef op 06 april 2004 @ 22:31:
[...]
mdeamon is vele malen goedkoper omdat je geen 2000/2003 server nodig bent,
waarom heb je native outlook support nodig dan
Das leuk als je van plan bent om Imap te gebruiken op de server, maar das tamelijk brak.en exchange gebruikt ook smtp als core communicatie(niet tussen client en server maar wel inter, geen werkende smtp.. geen werkende exchange)
Heb ik dan iets anders beweerd?ALLE mailsevers zijn smtp based.. das het mail protocol he
Ja genoeg en in vrijwel alle gevallen er een hoop problemen mee gehadje hebt mdeamon zeker nog nooit echt goed gebruikt
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
* Zwelgje gaat er geen woorden meer aan vuil maken. geheid dat dit dan weer geruzie/geflame wordt hierVerwijderd schreef op 06 april 2004 @ 22:38:
[...]
SBS Server is all you need en afaik goedkoper dan een losse Windows licentie en Mdaemon
waarom heb je native outlook support nodig dan(behalve op het werk in je enterprise
)
[...]
Das leuk als je van plan bent om Imap te gebruiken op de server, maar das tamelijk brak.
[...]
Heb ik dan iets anders beweerd?
[...]
Ja genoeg en in vrijwel alle gevallen er een hoop problemen mee gehad
**case closed**
Verwijderd
Nee dat was zeker niet de bedoeling, /me steekt de vredenspijp aan en schudt handenzwelgje schreef op 06 april 2004 @ 22:42:
[...]
* Zwelgje gaat er geen woorden meer aan vuil maken. geheid dat dit dan weer geruzie/geflame wordt hier
**case closed**
* Zwelgje rookt nietVerwijderd schreef op 06 april 2004 @ 22:45:
[...]
Nee dat was zeker niet de bedoeling, /me steekt de vredenspijp aan en schudt handen
maar goed
Verwijderd
Mijn desktop pc en laptop hangen samen op een (wireless, voor de laptop) router en staan in netwerk.
Ik zou graag de mails die toekomen op mijn desktop pc willen kunnen bekijken op mijn laptop. Het is de bedoeling dat dit lokaal over het netwerk gebeurt. Het is niet persé noodzakelijk dat dit ook over Internet mogelijk is (tenzij dat natuurlijk dan ook simpel mogelijk is?)
Op beide computers staat Windows XP Pro en als mailprogramma gebruik ik Outlook 2003.
Ik weet dat eigenlijk MS Exchange hiervoor ontworpen is, maar ik las zonet dat versie 2003 blijkbaar enkel installeerbaar is op W2K server en W2K3 server... En ik heb dus, zoals eerder gezegd, XP op de pc's staan...
Hopelijk zijn er onder jullie die een oplossing voor dit probleem hebben...
Deze synct nl bestanden tussen bv een laptop en server...
We have just one world, but we live in different ones...
Verwijderd
Briefcase? Kan u aub wat specifieker zijn?Nulnulnix schreef op 08 juli 2004 @ 13:16:
Biedt de Briefcase geen oplossing?
Deze synct nl bestanden tussen bv een laptop en server...
Dus: Outlook sluiten, sync dat PST-bestand, en open die vervolgens op de 'secundaire' PC.
Misschien een oplossing, ligt eraan hóe de mail binnenkomt op die eerste PC: Als dit via POP is, en beide PC's hebben toegang tot internet, dan kun je uiteraard de mail op de server laten staan (instelling in Outlook), en gewoon beide PC's de mail zelf laten downloaden. Dan haal je alleen de mail 2 keer op, maargoed...anders wordt het zoeken naar een (freeware) mailservertje...waarbij MDaemon een mogelijke keuze is, zij het een beetje duur voor een thuissituatie.