[win98][winxp] Lexmark Z52 Series ColorFine delen

Pagina: 1
Acties:

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:55
ik wil graag een Lexmark Z52 Series ColorFine printer delen
maar dit wil niet werken. dit komt omdat lexmark hem zelf wil dat hij lokaal aangesloten word maar dat kan niet. op de eerste PC werkt hij perfect.
ik heb bij de eigenschappen al een nieuwe poort gemaakt, daar heb ik hem naar de printer op het netwerk gericht.

dit alles gaat over een verbinding met draad door een draadloze router van E-Tech

ik hoop dat ik jullie genoeg info gegeven heb en dat hij in de goede sectie zit

Check dit en help mee!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je hebt dus een printer... en deze is met een draad verbonden met een draadloze router :? Ik kan nergens vinden dat dit ding draadloos zou zijn of dat er een ethernet aansluiting op zou zitten; dus hoe is het ding nu aangesloten? Wat heb je zelf al geprobeerd; en wat zijn de exacte foutmeldingen?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• DaMoUsYs
sorry dat is inderdaad niet echt duidelijk

draad draad
PC met lokale printer winXP ---------> E-Tech Router ---------> ander PC win98

zo zit het in elkaar de fout melding is dat hij geen communicatie heeft met de printer, dit wordt dan gesproken en geschreven dor Lexmark, niet door Windows op de Win98 machine

op WinXP werkt hij wel in een keer

[ Voor 34% gewijzigd door elevator op 06-04-2004 23:04 ]

Check dit en help mee!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ok, Dus je hebt hem op de XP computer aangesloten en daar de printer gedeeld? Zie je hem dan als je op de 98 machine naar \\xpmachinenaam toegaat?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• DaMoUsYs
ja ik zie hem dan wel alleen dan zegt het programma dat hij hem lokaal wil hebben
en dat is ie niet

Check dit en help mee!

Verwijderd

je kan deze printer toch gewoon via de wizzard "printers toevoegen" in printers en faxaparaten installeren? :?

Het eerste wat ie dan vraagt is wat voor printer het is". netwerk of lokaal.

dit kan niet als je de software via de bijgeleverde cd installeerd. maar als standaart printer wel.
Pagina: 1