Ik heb een wellicht bekend probleem. Ik heb een legale versie van Norton Antivirus 2002, geleverd bij mijn laptop. Na installatie heb ik eerst gewoon liveupdate uitgevoerd, maar toen kreeg ik het probleem dat ik mijn e-mail niet meer op kon halen. Hier heb ik toen heel veel informatie over gevonden via GoT! Een totale uninstall was de tip, vervolgt door reinstallatie van het programma, en dan de de liveupdate NIET laten uitvoeren! In plaats van dat was de suggestie om de update via een internet site van symantec uit te voeren.
Dus ik heb de uninstall gedaan, en de herinstall. Liveupdate uit! Nu probeer ik al een paar dagen lang de liveupdate uit te voeren, maar ik kom maar niet op www.symantec.com. Ik heb op andere pc's deze site proberen op te vragen en daar gaat het wel, dus de site is niet plat maar volgens mij is het iets in mijn Norton Antivirus dat het bekijken van deze site tegenhoudt.
Kent iemand dit probleem? Of heeft iemand enig idee hoe ik een update kan uitvoeren? Via het programma zelf liveupdaten werkt zelfs ook niet!
Dus ik heb de uninstall gedaan, en de herinstall. Liveupdate uit! Nu probeer ik al een paar dagen lang de liveupdate uit te voeren, maar ik kom maar niet op www.symantec.com. Ik heb op andere pc's deze site proberen op te vragen en daar gaat het wel, dus de site is niet plat maar volgens mij is het iets in mijn Norton Antivirus dat het bekijken van deze site tegenhoudt.
Kent iemand dit probleem? Of heeft iemand enig idee hoe ik een update kan uitvoeren? Via het programma zelf liveupdaten werkt zelfs ook niet!