Toon posts:

Afwerking case fan aan de voorkant van kast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eyz all =)
Ik wil dus een case fan gaan maken aan de voorkant van mijn kast. Nu heb ik in het ijzer al een mooi gat enz. alleen er zit ongeveer 2 cm tussen het ijzer en het plastic frontje van mijn kast. Nu zie ik op allemaal plaatjes een mooi verloop stukje van de koeler naar het plastic frontje. Hoe kan ik dit goed maken ? weet iemand een site waar dit goed staat uitgelegd ofzo ?

Alvast bedankt, MaSsiE...

P.S. Dit is de link van wat ik bedoel, kijk maar ff dan snap je het denk ik wel =D (Dat zwarte ding...

http://members.home.net/dsmccabe/Images/bh8.jpg
http://members.home.net/dsmccabe/Images/bh9.jpg

Verwijderd

Ik las hier ergens dat iemand een plastic saladebakje had gebruikt...wel die van hard plastic ofcourse.

Verwijderd

Topicstarter
Haha lol =)
Jah =) moet je alleen wel NET de goede maat hebben =D Ik moet in ieder geval een rondjuh hebben met een diameter van 8 cm...

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Duik de voorraadkast in met een meetlat zou ik zeggen:)

Als je het daar niet vinden kan moet je maar naar de Karwei of Gamma lopen en daar een stukje van een PVC-buis kopen met een geschikte diameter.

• SanduTje
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2016
stukkie bas-pijp halen paar gulden heppie een perfect stuk dat de boel mooi afwerkt!

kun je gewoon bij elektronicazaak halen

Verwijderd

Topicstarter
Bass pijp =)
Klinkt leuk =D
Is dat ook met een soort afronding aan de voorkant, zodat die pijp een beetje om het gat heen krult ? Dat zou pas echt VET zijn =)

GreetzZ HaPpY MaSsiE

• SanduTje
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2016
Op zondag 17 december 2000 23:13 schreef MaSsiE het volgende:
Bass pijp =)
Klinkt leuk =D
Is dat ook met een soort afronding aan de voorkant, zodat die pijp een beetje om het gat heen krult ? Dat zou pas echt VET zijn =)

GreetzZ HaPpY MaSsiE
Yuppzz!! werkt perfect!
Pagina: 1