Toon posts:

Thermaltake Hardcano9

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Hardcano9 gekocht om m'n Vantec Tornado 92mm te kunnen regelen. Het aan de praat krijgen van de Hardcano wil echter niet lukken :'( . En de GoT search doet het niet dus ik kan niet zoeken naar mogelijke oplossingen. Het probleem is dat wnnr ik de Hardcano op de Psu aansluit, en het andere einde op het kabeltje van de 4 (regelbare) molexen. De Vantec heeft een mannetje en een vrouwtjes molex. En ik heb nu bijna elke combinatie geprobeerd met de kabels en nog steeds wil het niet werken. Met de fan is niks mis die werkt gewoon maar zo gauw ik hem op 1 van de 4 molexen aansluit gaat hij niet meer aan. Ook niet als ik met de Hardcano knopjes speel :?

Probleem opgelost, never mind.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2004 21:26 ]

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

En wat was de oplossing?
Sowieso kun je dat soort fans alleen op kanaal 2 of 3 aansluiten, de anderen leveren maar tot 0.35 amp.

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Topicstarter
Bij de specs van de Vantec Tornado 92mm staat: Rated current: 1.0Amp :O . Ik had 0.1 gelezen :/ . Is het erg denk je, hij staat nu op fan1 en alles werkt (nog). Mijn domme fout was :o die kleine stekkertjes niet aan te sluiten op de baybus 8)7 .