[XP] windows kan het bestand niet openen *

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• arthurkaaij
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11 18:56
Hoi

Ik heb het volgende probleem. Dit probleem is al is eerder de revue gepaseert maar ik heb heel die topic doorgelezen en ben nog steeds niet geholpen. Voor de mensen die dit voor het eerst lezen zal ik het nog een keer voorleggen.Als ik een progamma probeer te openen krijg ik de volgende foutmelding.

---------------------------
C:\Program Files\Winamp3\Studio.exe
Windows kan het bestand C:\Program Files\Winamp3\Studio.exe niet vinden. Controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het daarna opnieuw. Klik als u naar een bestand wilt zoeken op de knop Start en daarna op Zoeken.
OK

Ik kan het progamma wel openen door met rechter muisknop op het icoontje te klikken en dan uitvoeren als en dan mijn computer en gegevens beschermen tegen ongeoorlofde activiteiten van computer progamma's uit te vinken. Als ik dan op OK klik start het progamma.

In de vorige Top pic over dit probleem. Stond een tip van de schouw met een download. Ik heb dat bestandje gedownd maar als het probeer te openen krijg ik de volgende melding:

C:\Documents and Settings\Fam vd Kaaij\Bureaublad\clrav.com is geen geldige Win32-toepassing.

Het uitvoeren als verhaal gaat nu niet op. :?

Ik heb het probleem al op verschillende forums voorgelegt maar ik ben nog niet uit de brand geholpen. :'( :'( :'(

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:27

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Even het vorige topic erbij, lijkt me handig : [rml][ XP] Windows kan het bestand niet vinden.[/rml]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

Rename clrav.com eens naar clrav.exe en probeer hem dan nog eens aan de gang te krijgen. :)
Kun je trouwens nog even zeggen welk OS je gebruikt?

• arthurkaaij
Windows XP home edition

• arthurkaaij
C:\Documents and Settings\Fam vd Kaaij\Bureaublad\clrav.PIF is geen geldige Win32-toepassing.

Bied geen uitkomst

Verwijderd

arthurkaaij: Gelieve je posts te editten ipv. vaker achter elkaar te posten. :)
Ik neem aan dat je de clrav util opnieuw gedownload hebt?

OS aan titel toegevoegd.

• BoGhi
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 10:42
arthurkaaij schreef op 06 april 2004 @ 20:57:
C:\Documents and Settings\Fam vd Kaaij\Bureaublad\clrav.PIF is geen geldige Win32-toepassing.
Hoezo, .PIF? Had je 'm niet naar .EXE hernoemd?

Programmers don't die. They GOSUB without RETURN

• arthurkaaij
Ik had de utl opnieuw gedownd en ik had hem wel naar .exe genoemd. :|

• BoGhi
Heb je al een online scan op virussen geprobeerd?

Verwijderd

Probeer Stinger maar eens dan.
Hier te downloaden: http://vil.nai.com/vil/stinger/

Edit: Op eigen risico mag je deze regkey ook proberen te importeren(Ken geen gevallen waar dit fout ging, maar garanties kunnen niet gegeven worden natuurlijk).
http://members.home.nl/kav/exe.reg

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2004 22:19 ]

• arthurkaaij
Ja dat ik toevallig vandaag gedaan op http://housecall.trendmicro.com/. Maar hier kwam ook niets uit. :?

• arthurkaaij
OK ik heb de Stinger later draaien en die geeft aan number of clean files ....... Dus die vind niets. Ik heb ook die exe.register geprobeert en die geeft weer de volgende foutmelding

C:\Documents and Settings\Fam vd Kaaij\Bureaublad\exe.reg is geen geldige Win32-toepassing.

• BoGhi
Is je PC in het verleden misschien besmet geweest met een virus, en is dit misschien destijds niet op de goede manier verholpen?

• arthurkaaij
Ik heb adware gedraaid heel de log weggegooid en ben nu van het probleem af. :) :) Ik heb gelijk een virusscan gedraait en een w32 virus gevonden in gdnbqnrt.exe die NAV niet kon verwijderen. Maar dat is weer een ander probleem.
Pagina: 1