heyz,
ik heb een probleem met bulletproof icm onze router. Heb de search gebruikt, maar zelfs op het woord 'bulletproof' kreeg ik geen resultaten.. kan aan mij liggen
Maargoed, het probleem: Lokaal krijg ik de ftp goed aan de praat.. alles werkt enzo. Maar anderen, buiten ons netwerk, kunnen niet inloggen. Kunnen zelfs geen contact maken met de server
De ftp is ingesteld op poort 1234, deze poort is geforward naar mijn pc. Verder heb ik biij Passive Mode mijn ip ingesteld. Alleen kan ik bij Dynamic IP mijn IP niet instellen.. hij pakt steeds mijn lokale ip (192.168.1.33). Als ik dan mijn server aanzet geeft hij ook steeds de melding:
6-4-2004 20:22:34 - FTP Server On-line : IP(s) 192.168.1.33, on port 1234
Dit moet dus mijn gewone IP zijn, zodat anderen de server ook in kunnen... hij pakt hem dus helemaal niet. Als ik probeer te connecten geeft hij ook connection refused aan..
Nogmaals, ik heb gesearched, maar er kwamen vreemd genoeg geen resultaten uit.
Wie kan me helpen?
ik heb een probleem met bulletproof icm onze router. Heb de search gebruikt, maar zelfs op het woord 'bulletproof' kreeg ik geen resultaten.. kan aan mij liggen
Maargoed, het probleem: Lokaal krijg ik de ftp goed aan de praat.. alles werkt enzo. Maar anderen, buiten ons netwerk, kunnen niet inloggen. Kunnen zelfs geen contact maken met de server
6-4-2004 20:22:34 - FTP Server On-line : IP(s) 192.168.1.33, on port 1234
Dit moet dus mijn gewone IP zijn, zodat anderen de server ook in kunnen... hij pakt hem dus helemaal niet. Als ik probeer te connecten geeft hij ook connection refused aan..
Nogmaals, ik heb gesearched, maar er kwamen vreemd genoeg geen resultaten uit.
Wie kan me helpen?