Ik heb een ASUS P4PE moederboard en daar is van 1 van de 4 ophangpunten voor de processorkoeler het haakje afgebroken. het gaat dus om het vierkante ding dat op het moederboard zelf zit. hierdoor zat mijn koeler niet meer strak op de CPU en dat leverde wat onaangenaam hete resultaten op. zie http://pcweb.mycom.co.jp/.../mbwinter/images/P4PE.jpg het gaat om het zwart vierkante ding rondom de processor(is vrij eenvoudig te verwijderen van het mobo) en dus niet om de boxed koeler zelf.
ik ben langs een 4tal computershops geweest(computerland, mycom, dynabyte en paradigit), maar niemand kan dat onderdeel leveren. Gelukkig werd ik bij Paradigit erg goed geholpen: 1 van de monteurs had zelf dat probleem gehad en voorzag me van twee tie-ripps zodat ik nu dit berichtje weer van mijn eigen pc kan sturen zonder dat het warm wordt.
echt elegant is het natuurlijk niet, dus weet iemand misschien hoe je aan dergelijke dingen kan komen?
ik ben langs een 4tal computershops geweest(computerland, mycom, dynabyte en paradigit), maar niemand kan dat onderdeel leveren. Gelukkig werd ik bij Paradigit erg goed geholpen: 1 van de monteurs had zelf dat probleem gehad en voorzag me van twee tie-ripps zodat ik nu dit berichtje weer van mijn eigen pc kan sturen zonder dat het warm wordt.
echt elegant is het natuurlijk niet, dus weet iemand misschien hoe je aan dergelijke dingen kan komen?
[ Voor 14% gewijzigd door .Johnny op 06-04-2004 20:15 ]