Linux op een Apple PowerMac 7100/80

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• 00.5
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-02-2022

00.5

Round and round

Topicstarter
Zo als hier boven vermeld staat heb ik een Apple PowerMac 7100/80. deze heb ik laatst van mijn baas gekregen. zonder cd`s etc alleen heb ik MacOS 8.0 wat er op stond om een of andere reden "omzeep geholpen" want iedere keer als ik hem op start geeft hij aan dat het systeem een ernstige systeemfout heeft opglopen en dat ik op nieuw moet opstarten.

En doordat hij nu dus niet meer werkt dacht ik er aan om linux er op te zetten zodat ik hem nog altijd als back up kan gebruiken om op te typen, mocht ik er geen linux op kunnen zetten zou ik graag willen weten wat ik er verder mee zou kunnen.

00.5 moreevolved

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Experience with Linux on PowerMac 7100/80 - OldWorld

1e hit in Google.. ik neem aan dat je daar wel wat mee kunt?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hallo 00.5, hier in NOS verwachten we wat eigen initatief van je. Ik kan me niet van het idee losmaken dat dit in jou geval niet getoond is. Neem in het vervolg eerst even de NOS policy - updated 01/04/03 door voordat je iets post, zodat je weet wat de regels zijn hier in nos.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Dit topic is gesloten.