Ik zit met het probleem dat ik geen geluid in m'n achterste boxen heb als ik een nummer in Winamp af speel
. Als ik hetzelfde nummer in Kazaa of Windows Media Player afspeel heb ik gewoon geluid in de achterste boxen. Alle instellingen van de boxen zijn goed, gewoon 6 kanaals 5.1 en hij staat ook op 5.1 boxen ingesteld.
Ik heb een Logitech Z-640 set en Winamp 5 rc.08. Ik denk dat het een instelling is van Winamp die het onmogelijk maakt geluid uit de achterste boxen te krijgen.
Weet een van jullie of het probleem bij de instelling van Winamp ligt (wat ik zelf vermoed), zo ja, waar, in welk menu, kan ik deze instelling wijzigen? Of ligt het probleem ergens anders?
Alvast hartelijk dank!
Ik heb een Logitech Z-640 set en Winamp 5 rc.08. Ik denk dat het een instelling is van Winamp die het onmogelijk maakt geluid uit de achterste boxen te krijgen.
Weet een van jullie of het probleem bij de instelling van Winamp ligt (wat ik zelf vermoed), zo ja, waar, in welk menu, kan ik deze instelling wijzigen? Of ligt het probleem ergens anders?
Alvast hartelijk dank!