microfoon input (als bron) vervormen

Pagina: 1
Acties:

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hallo,

Ik gebruik een programma om tijdens voicechat mijn stem te vervormen.
Een nadeel is dat dit maar voor een applicatie tegelijk werkt, hetgene dat de bron (mic-input) aanroept krijgt via dat programma het vervormde signaal.

Wat ik graag wil is dat de microphone bron vervormd wordt voor alle applicatie die deze gaat gebruiken/gebruikt, dus een eenmalige vervorming voor alle afnemers.

Situatie: ik kan niet en mijn stem in ventrilo vervormen -en- dan ook in bv unreal2k4 :)

Wat mij helaas niet lukt is om bv een eax vervorming op de mic input los te laten die dan alleen voor de mic -input- werkt :-/

sb: audigy2
xp (sp2)

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-08 09:52

pjvandesande

GC.Collect(head);

Dit zou je ook dmv van software moeten regelen.. er wat wel een programma voor. Maar kon het niet meer vinden op google, het hete iets van: Eax2M maar ik kom hem helaas niet tegen.

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb gezocht maar niet gevonden.
Creative schijnt ooit een p2p voiceclient gehad te hebben die eax gebruikte maar daar is weinig nuttigs over te vinden.

Wat ik ondertussen wel weet is dat met het gewoon 'voice masking' noemt en dat het standaard in x-box live zit.

Ik zou zeggen dat het niet erg lastig moet zijn om dit te realizeren maar ik zou zelf niet weten hoe, dus nogmaals... :)