Toon posts:

[XP] Netwerkkaart stuurprogramma wil niet installeren!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb een asus a7v8x-mx moederbord met onboard lan. sinds een paar dagen doet mijn netwerk het niet en ik ben erachter dat het stuurprogramma van mijn netwerkkaart niet geinstalleerd staat.

Het gaat om een via onboard lan. Wil ik het stuurprogramma installeren dan blijft de installatie hiervan elke keer hangen op fetnd5b.sys !

Heel vervelend ik kan dus deze kaart nu niet gebruiken!

iemand enig idee ?

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 19:28
Waar heb je het stuurprogramma van? Als het van een bijgeleverde cd-rom is probeer dan is het nieuwste stuurprogramma te downloaden van de asus site

[ Voor 3% gewijzigd door OneUp op 06-04-2004 18:02 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Verwijderd

Topicstarter
heb nieuwste stuurprogramma al gedownload heeft geen effect

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat bedoel je met 'hangen op fetnd5b.sys' ? :)

Verwijderd

Topicstarter
als je een stuurpgoramma installeert zie je altijd die icoontjes.. die mapjes en dan de bestanden die er tussen bewegen.. dat zie ik nog wel. Mijn computer is verder nog bruikbaar. alleen gebeurt er met de installatie verder niks! je ziet alleen dat hij dat bestandje probeert over te zetten. maar dat lukt dus niet.

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 19:28
Hij deed het dus eerst wel? Dus voorheen ook een driver geinstalleerd?

Geen nieuwe programma's geinstalleerd de laatste dagen? Al op spyware gescanned?

[ Voor 70% gewijzigd door OneUp op 06-04-2004 21:45 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Verwijderd

Topicstarter
voorheen deed hij het wel. ik heb geen nieuwe programma;s geinstalleerd waarvan ik kan bedenken die interferren.

ik heb net virus scan erop gezet maar niks gevonden.

Verwijderd

Topicstarter
op 1 of andere vage manier doet hij het nu wel.. probleem dus opgelost.
Pagina: 1