Maar als ik crtl+f5 doe is het icon weer verdwenen. Ik weet niet zeker of het dus wel opgelost is of dat het tijdelijk opgelost was ofzo.Renegade schreef op 06 april 2004 @ 14:35:
Te zien aan het icon van PcDealer is dit ondertussen oipgelost. Mooi werk
Er is idd een partitie volgelopen ofzoiets.
Bij het opnieuw uploaden van mijn icon:
Bij het opnieuw uploaden van mijn icon:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Warning: unlink(/mnt/web/react/got/react/board/www/usericons/86876/benoni01.jpg): Onbekend bestand of map in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/edit_user.classes.inc.php on line 2035 Warning: copy(/mnt/web/react/got/react/board/www/usericons/86876/benoni01.jpg): failed to open stream: Invoer-/uitvoerfout in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/actionclasses/edit_user.classes.inc.php on line 2037 |
Afgezien van het feit dat Renegade idd maar eens op Ctrl - F5 moest drukken, ligt het probleem nog steeds bij Atlas.
't Topic kon beter dicht met de melding dat het icon reeds boven water was door een andere user.
Zie voor meer info dit topic: Search tijdelijk 'stuk'
't Topic kon beter dicht met de melding dat het icon reeds boven water was door een andere user.
Zie voor meer info dit topic: Search tijdelijk 'stuk'
[ Voor 19% gewijzigd door Osiris op 06-04-2004 17:36 ]
Osiris, da's een beetje een foute veronderstelling.
Ik heb Ctrl-F5 gedaan, maar mijn Firefox bleef stug volhouden dat het icon er stond, terwijl er bij 2 andere users wel icons verdwenen. Vandaar dat ik er van uit ging dat het geregeld was. Maar met de link die GGS_VR6 gaf was het probleem zowiezo opgelost lijkt me?
Ik heb Ctrl-F5 gedaan, maar mijn Firefox bleef stug volhouden dat het icon er stond, terwijl er bij 2 andere users wel icons verdwenen. Vandaar dat ik er van uit ging dat het geregeld was. Maar met de link die GGS_VR6 gaf was het probleem zowiezo opgelost lijkt me?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Dit topic is gesloten.
![]()