[UFO] Radeon 9800 pro

Pagina: 1
Acties:

• YoupY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
Ik heb vandaag eindelijk m'n kaart teruggekregen van RMA. Heb van Gigabyte een nieuwe gekregen.

* YoupY dus :)

Alleen bleek echter dat deze kaart niet wou werken met m'n moederbord samen :X, andere kaarten pakt ie prima, en de nieuwe kaart doet het prima in een andere pc. Alleen in mijn systeem dus niet.

* YoupY toen :(

Na overleg met de shop hebben we besloten dat ik 'm om kan ruilen voor een andere kaart. Op het moment dus ik dus weer even R9800 pro loos, en draai ik nog lekker verder met m'n Xabre, die ook al gare kuren begint te vertonen.

Bij de shop hebben ze een 9800 XT voor me besteld van ASUS die ik daar over een paar dagen kan ophalen.

Wou jullie alleen ff laten weten hoe het met de kaart van UFO is afgelopen en het gaat dus helemaal goed komen, dus het eventuele potje is niet nodig.

offtopic:
Dit had ook in het ufo draadje gekunt, maar aangezien de search een beetje brak doet ( No results found (0 hits, Database `default' couldn't be opened)) heb ik 't maar ff in een nieuw draadje gezet.

[ Voor 7% gewijzigd door YoupY op 06-04-2004 15:58 ]

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-01 09:55
leuk om te horen joep >:)

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:48

Epsilon

Netjes ;)

Dit is echt het betere werk.

Je krijgt nog $$ van mij, alleen niet daarvan (geldt ook voor de meneer hierboven!!)

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:37

Syzzer

Prutser

Dat is goed nieuws, kun je die slopen op UFO 4 >:) .

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
YoupY schreef op 06 april 2004 @ 15:57:
Na overleg met de shop hebben we besloten dat ik 'm om kan ruilen voor een andere kaart. Op het moment dus ik dus weer even R9800 pro loos, en draai ik nog lekker verder met m'n Xabre, die ook al gare kuren begint te vertonen.

Bij de shop hebben ze een 9800 XT voor me besteld van ASUS die ik daar over een paar dagen kan ophalen.
die winkel... _/-\o_ _/-\o_

moedwillig rma-en van iets dat stuk is, en hem daarna terug nemen. Erg aardig van ze.

En leuk voor je, nu heb je voor $extra een 9800XT.. vast 200 euro goedkoper dan gewoon meteen een extra XT

Verwijderd

Ah mooi zeg youp.
Dan is toch alles goed gekomen :P
Hoe heet die shop eigenlijk :D

Verwijderd

netjes Joep :) iig veel succes met je 9800 XT :P

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11-2025

Silentpuma

To much mind...

whahoe, hulde aan die shop hoor, waren ze allemaal maar zo makkelijk ;)
Syzzer schreef op 06 april 2004 @ 21:00:
Dat is goed nieuws, kun je die slopen op UFO 4 >:) .
Kijk das praten! >:) TEC erop en scoren maar! :p

Use the Search Luke...

• YoupY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2024
Hoezo TEC erop :?, dat word mij niet koud genoeg, doe mij maar gewoon een prom erop >:)

Verwijderd

Whaha ga je ook al een prom op je videokaart zetten?

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 07:31:
Whaha ga je ook al een prom op je videokaart zetten?
3x raden waarom die vorige de geest gaf O-) .

Juist ;) .

Verwijderd

dat was een vapochill :)

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Ik dacht laat ik prom ruim nemen, maar als we zo gaan beginnen ... ;)

Het was geen prom, het was ook geen Vapo, het was een speciaal door Heag gemaakte direct-die chiller voor een 9800 (pro/XT) :p .

Verwijderd

Syzzer schreef op 08 april 2004 @ 18:53:
Ik dacht laat ik prom ruim nemen, maar als we zo gaan beginnen ... ;)

Het was geen prom, het was ook geen Vapo, het was een speciaal door Heag gemaakte direct-die chiller voor een 9800 (pro/XT) :p .
Alleen balen dat het kaartje de kou niet echt leuk vond >:)

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 19:22
En waarmee ga je hem nu dan koelen? ben je niet bang dat die XT met die waterchiller ook stuk gaat?

Verwijderd

Waarschijnlijk doe Joep zn 9800XT onder zn dangerden blok :9

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-01 21:51
leuk dat je GFX weer back is 8)

Verwijderd

heb je toevallig een Asus mobo? het nieuwste BIOS geeft d8 ik beter compatibility met de combi Ati+Asus...
YoupY schreef op 06 april 2004 @ 15:57:
Ik heb vandaag eindelijk m'n kaart teruggekregen van RMA. Heb van Gigabyte een nieuwe gekregen.

* YoupY dus :)

Alleen bleek echter dat deze kaart niet wou werken met m'n moederbord samen :X, andere kaarten pakt ie prima, en de nieuwe kaart doet het prima in een andere pc. Alleen in mijn systeem dus niet.

* YoupY toen :(

Wou jullie alleen ff laten weten hoe het met de kaart van UFO is afgelopen en het gaat dus helemaal goed komen, dus het eventuele potje is niet nodig.

offtopic:
Dit had ook in het ufo draadje gekunt, maar aangezien de search een beetje brak doet ( No results found (0 hits, Database `default' couldn't be opened)) heb ik 't maar ff in een nieuw draadje gezet.

Verwijderd

Hij heeft een Asus k8v deluxe dacht ik

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
effe uit zijn specs quoten:
Mainboard Gigabyte K8N Pro with Vcore and Vddr mods

• Haeg
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06-2023

Haeg

Water Chiller installed

Ik heb met een compressortester de compressor doorgemeten of er aardsluiting in zat of iets dergelijks maar ik kan echt niks vinden .
Ik heb meerdere van dit soort compressoren en heb ook vergeleken met de andere maar ook niks.
Het is voor mij een raadsel waarom die kaart daar stond te knetteren ik heb het echt gezien en als DaBit zegt dat die spray niet geleidend is schiet mij dan maar lek want ik begrijp er niks van.

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:54
Dit komt van iemand die hier helemaal niks vanaf weet, en is waarschijnlijk erg vergezocht :P Maar printbaantjes die elkaar geraakt hebben door het krimpen van de kaart door de extreem lage temperatuur zal wel onzin zijn?

Ticking away, the moments that make up a dull day

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

Wormaap schreef op 08 april 2004 @ 21:49:
Dit komt van iemand die hier helemaal niks vanaf weet, en is waarschijnlijk erg vergezocht :P Maar printbaantjes die elkaar geraakt hebben door het krimpen van de kaart door de extreem lage temperatuur zal wel onzin zijn?
Hij was nog niet koud want hij stond net aan .

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:17

sapphire

Die-hard pruts0r

lol, is dat 'normale-tweaker koud' of 'haeg-koud' >:)

Maaruh blij te horen dat je een nieuwe kaart krijgt Youp :)

Gabriël AM5

• Haeg

Haeg

Water Chiller installed

sapphire schreef op 08 april 2004 @ 22:11:
lol, is dat 'normale-tweaker koud' of 'haeg-koud' >:)

Maaruh blij te horen dat je een nieuwe kaart krijgt Youp :)
Ha ha ik begrijp dat koude een relatief begrip begint te worden maar in dit geval
was het gewoon boven nul O-)

Verwijderd

Mooi werk man, erg goed dattie terug is. Enne was het niet de opgevoerde prom van haeg die je kaart bevroor :P ?

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp?FotoAlbumID=25342&format=full&ext=.jpg
Deze dus ?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2004 22:27 ]

Pagina: 1