Zo af en toe (soms pas na een paar uur, soms na een paar minuten) begint m'n muisaanwijzer ineens van zelf te bewegen.
Ik ben dan de controle totaal kwijt. Als ik hem even in z'n docking station zet dan draait ie weer als een zonnetje.... Dit is echt mega-irritant zoals julie vast wel begrijpen. Heb met deze muis (d.w.z. hetzelfde merk/type) als eens [url=ttp://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/868354]eerder problemen gehad[/url], maar heb hem toen op een beurs geruild voor een werkend exemplaar.
Dit is sinds afgelopen zondag, het volgende is toen verandert 's ochtends:
- windows 2003 server EE geïnstalleerd (de trial van de ms-site, om te kijken of het bevalt als desktop-os)
- in een andere USB-port gedaan
Helaas, onder windows 2000 (had toen ff dualboot, nu alles geformatteerd/geherpartioneerd dus alleen nog 2k3) had de muis dezelfde problemen
Ook nadat ik hem terug had gestopt in de 'oude' usb-port doet hij het niet.
Beide wijzigingen gebeurde 's morgens en de muis begon 's middags pas kuren te vertonen, dus denk eigenlijk niet eens echt dat het met elkaar in verband staat.
Ik heb nog niet de mogelijkheid gehad om de muis te testen op een andere pc, hoop dit vanmiddag/vanavond nog te kunnen doen.
(belangrijke?
) systeeminfo:
Type muis: Medion MD 6419
Draadloos: ja
Optisch: ja
Operating System: Windows Server 2003 EE
Ik ben dan de controle totaal kwijt. Als ik hem even in z'n docking station zet dan draait ie weer als een zonnetje.... Dit is echt mega-irritant zoals julie vast wel begrijpen. Heb met deze muis (d.w.z. hetzelfde merk/type) als eens [url=ttp://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/868354]eerder problemen gehad[/url], maar heb hem toen op een beurs geruild voor een werkend exemplaar.
Dit is sinds afgelopen zondag, het volgende is toen verandert 's ochtends:
- windows 2003 server EE geïnstalleerd (de trial van de ms-site, om te kijken of het bevalt als desktop-os)
- in een andere USB-port gedaan
Helaas, onder windows 2000 (had toen ff dualboot, nu alles geformatteerd/geherpartioneerd dus alleen nog 2k3) had de muis dezelfde problemen
Ook nadat ik hem terug had gestopt in de 'oude' usb-port doet hij het niet.
Beide wijzigingen gebeurde 's morgens en de muis begon 's middags pas kuren te vertonen, dus denk eigenlijk niet eens echt dat het met elkaar in verband staat.
Ik heb nog niet de mogelijkheid gehad om de muis te testen op een andere pc, hoop dit vanmiddag/vanavond nog te kunnen doen.
(belangrijke?
Type muis: Medion MD 6419
Draadloos: ja
Optisch: ja
Operating System: Windows Server 2003 EE
edit:
Het is natuurlijk(?) de muisaanwijzer, niet de muis zelf
Het is natuurlijk(?) de muisaanwijzer, niet de muis zelf
[ Voor 5% gewijzigd door blizt op 06-04-2004 15:54 ]
United we stand, and divided we fall