Toon posts:

Sound packs?

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ola!

ik ga binnenkort een slechte Horrorfilm maken, dus filmen en editten. Maar voor dat editten heb ik ook erg leuke geluidseffecten nodig, weet iemand misschien of er gewoon downloadbare pakketten met hopen geluidjes en geluidseffecten zijn, zoja, waar?:)

Alvast bedankt en gegroet, Koen

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:55
Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 15:51:
Ola!

ik ga binnenkort een slechte Horrorfilm maken, dus filmen en editten. Maar voor dat editten heb ik ook erg leuke geluidseffecten nodig, weet iemand misschien of er gewoon downloadbare pakketten met hopen geluidjes en geluidseffecten zijn, zoja, waar?:)

Alvast bedankt en gegroet, Koen
Lol :+
Google eens op 'horror sound samples' ofzo?

Ticking away, the moments that make up a dull day

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-05 15:03

voodooless

Sound is no voodoo!

Anders zelf maken. Met een beetje creativitei moet dat wel lukken. Ik heb de vervaring dat de dingen die je op internet vind gewoon van zeer slechte kwaliteit zijn, en daardoor bijna onbruikbaar... Maargoed, het ging om een slechte horrorfilm :+

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05 22:48

Zerora

Ik Henk 'm!

Heel vaak moet voor zulk soort paketjes geld betalen.

Maar voeg een paar geluidjes bijelkaar en maak er een nieuw geheel van. Dan heb je toch iets unieks.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Wormaap
Zelf *kraak* roepen bij een deur die opengaat, geeft natuurlijk wel extra stijl aan je film :+ Ed Wood eat your heart out! :D

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Wormaap schreef op 06 april 2004 @ 16:07:
Zelf *kraak* roepen bij een deur die opengaat, geeft natuurlijk wel extra stijl aan je film :+ Ed Wood eat your hart out! :D
[spraak modus]Sterretje kraak sterretje[/] :? :+

Signature

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05 22:48

Zerora

Ik Henk 'm!

Met windows geluids recorder kan je heel leuk geluiden verneuken. Kan ook leuk zijn. :) :)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Heb je hier al gekeken?

http://www.stonewashed.net/sfx.html

Misschien staat er iets tussen. En anders gewoon uit andere films samplen.

Verwijderd

Topicstarter
Dankje, das een handige link!

De meeste geluiden maak ik zelf wel, maar het is erg handig om een librarietje van een hoop geluidjes te hebben. Die komen altijd van pas, zeker voor de spectaculaire vechtscenes heb ik nu een aantal leuke punch en kick geluiden bij de hand:)

• Wormaap
We mogen toch wel genieten van't eindresultaat strakjes he? :+ :9 :Y) }:O O+ :7

Verwijderd

Misschien kun je er een topic aanwijden, waarin je alle handelingen, vooruitgangen en tegenvallers toelicht. Kunnen andere tweakers er ook weer iets van opsteken.
Pagina: 1