cue en bin files

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
hey mensen,

ik heb nou 4 bin bestanden, kunnen die werken zonder cue bestanden? want die heb ik namelijk niet. ik heb er eentje op cd gezet maar die herkent windows niet. komt dat door de cue files die ontbreken? diegene die op cd staat is deel 3 van in totaal 4 delen.. de rest is nog niet klaar

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
search?

je kan de *.bins gewoon ook open in daemont tools of zelf een cue maken dat is te makkelijk gewoon..

dus search en u zal vinden :)

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

Verwijderd

Dit is een zoekvraag. Er zijn al tig topics geweest over problemen met cue en bin files.

Je moet dus bij elke bin een bijbehorende cue hebben en dan met nero ofzo zeggen dat je een image wil fikken.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:42

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Een .cue file is heelmakkelijk zelf te maken. Het bevat alleen de volgende info:

code:
1
2
3
FILE "XXX.bin" BINARY
  TRACK 01 MODE1/2352
    INDEX 01 00:00:00

(in dit geval XXX.BIN :P) Jij moet dus ipv XXX.BIN de naam van de bin die jij hebt plaatsen. Dus een cue van een ander bestand downloaden, openen met notepad, veranderen en klaar is Thrilled :P

Daarnaast kan je met Daemon tools, de bin gewoon laden en dan met nero direct copy doen :)

edit:
Langzaaammmmmmmm... :P En is dit niet eigenlijk een weg naar de warez :?

[ Voor 50% gewijzigd door Notna op 06-04-2004 15:38 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

[google=bin without cue] levert bij mij als eerste resultaat dit op :)

Signature

Verwijderd

cue kun je maken met WINISO bijvoorbeeld.

• Thrilled
ik dacht al dat de search woorden regelmatig zouden vallen, maar de search werkt bij mij niet (niet dat ik niks vind) ik krijg bij ELK woord een foutmelding of Explorer kan de pagina niet vinden. gisteren had hij het over omerta parameters ofzow...dus search werkt niet...

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Of je kunt de cd's branden als raw data, werkt ook. Maar volgens mij zijn we je nu aan het helpen warez te fikken :X

• Buzz-01
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:23
Ik wou iets gaan roepen over search enzo... Doe ik niet, flamen heeft in mijn ogen weinig nut. Aan de andere kant... Zoeken met google, enkel en alleen op "bin cue" leverde mij bij de eerste hit deze link op. Lees hem eens door, dan wordt een hoop duidelijk... Succes!

Edit:
ik dacht al dat de search woorden regelmatig zouden vallen, maar de search werkt bij mij niet (niet dat ik niks vind) ik krijg bij ELK woord een foutmelding of Explorer kan de pagina niet vinden. gisteren had hij het over omerta parameters ofzow...dus search werkt niet...
Zoeken is meer dan de search op GOT, al is het vaak ook mijn eerste bron van informatie...

[ Voor 35% gewijzigd door Buzz-01 op 06-04-2004 15:39 ]

Flickr

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

Thrilled schreef op 06 april 2004 @ 15:35:
even bij de faq van Beveiliging & Virussen langs :)

Localhost is where the heart is

• Thrilled
op die link die me gegeven werd staat isobuster aanbevolen...werkt dat ook of moet ik dan nog steeds *.cue hebben?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Of beter gezegd.. even bij Mededelingenforum langs ;)

Signature

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-10 14:35
Waar is Terr als je hem nodig hebt ;) .

• Thrilled
ok mensen, probleem opgelost, allemaal heel erg hartelijk bedankt voor jullie hulp!

Verwijderd

De volgende keer toch even iets beter zoeken graag. De GoT search ligt er atm uit, maar dit had je zo met Google kunnen vinden denk ik (dat is nog sneller ook).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.