Toon posts:

[xp] Muispointer moet verdwijnen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een xp-systeem waar maar 1 applicatie op gaat draaien. Deze applicatie laat alles verdwijnen zoals bv. de startbalk, pictogrammen op het bureaublad enz. Nu moet ik alleen nog van de muispointer af zien te komen! (komt ook geen muis aan het systeem) De app start in een klein windowtje in het midden van het scherm en daar staat de pointer natuurlijk ook precies. In 98 was het nooit een probleem, daar kon je de system.ini zo ff wijzigen, maar bij XP wordt het moeilijker..

Ik heb alle mouse.drv's al uit het register verwijderd, maar dat heeft niet uitgehaald..

Heeft iemand enig idee?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Heb je het al geprobeerd door de muis gewoon niet aan te sluiten (en dan op te starten)?

Signature

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:18
Zonder muis krijg je ook een pointer in het midden van je scherm ;)

(Belachelijk, maar toch is het zo)

[ Voor 23% gewijzigd door Fire69 op 06-04-2004 15:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Yep, heeft zelfs nog geen muis aan het systeem gezeten..

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gewoon het normale pijltje vervangen door iets totaal transparants, of als dat niet kan, door 1x1 pixel.
Je hebt dan namelijk wel het voordeel dat je de zandloper kan zien als hij bezig is.

{signature}

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-04 22:07
Kun je niet een doorzichtige .ani maken en die als aanwijzer instellen?

tvw

Verwijderd

Wat ga je met het systeem doen als er maar 1 app. op draait die alles verdwijnt.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:13

Zerora

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 15:34:
Wat ga je met het systeem doen als er maar 1 app. op draait die alles verdwijnt.
Ja wil ik ook weleens weten. Wat voor iets ga je draaien op je pc?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Da's grappig, in de laatste Duitse CT staat precies wat jij zoekt. Een klein C programma'tje (exe meegeleverd) om de muiscursor uit beeld te schuiven. Simpel maar doeltreffend :7
Zie: ftp://ftp.heise.de/pub/ct/listings/0407-192.zip

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 15:34:
De pc komt in een zuil te staan en daar kan een soort enquête ingevuld en later geraadpleegd worden.

That's all :)

• 12_0_13
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-02 13:19
Waarom moet daarvoor de mousepointer verdwijnen? Das toch hanig met invoeren enzo? Ik denk dat je echte probleem iets anders is?

Verwijderd

Topicstarter
12_0_13 schreef op 06 april 2004 @ 15:45:
Waarom moet daarvoor de mousepointer verdwijnen? Das toch hanig met invoeren enzo? Ik denk dat je echte probleem iets anders is?
Er wordt geen muis gebruikt, dus staat de pointer maar hinderlijk midden in het beeld..
Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 15:40:
Da's grappig, in de laatste Duitse CT staat precies wat jij zoekt. Een klein C programma'tje (exe meegeleverd) om de muiscursor uit beeld te schuiven. Simpel maar doeltreffend :7
Zie: ftp://ftp.heise.de/pub/ct/listings/0407-192.zip
_/-\o_
Exactemundo!

thnx mate :)

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 15:53:
[...]

Er wordt geen muis gebruikt, dus staat de pointer maar hinderlijk midden in het beeld..

[...]

_/-\o_
Exactemundo!

thnx mate :)
Je kan ook heel simpel de muis helemaal in de rechteronderhoek zetten(je dan maar 1 pixel van de muis) , dan heb je er ook geen last van.

[ Voor 6% gewijzigd door Zerora op 06-04-2004 15:59 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Zerora schreef op 06 april 2004 @ 15:58:
[...]

Je kan ook heel simpel de muis helemaal in de rechteronderhoek zetten(je dan maar 1 pixel van de muis) , dan heb je er ook geen last van.
Gaat nogal lastig zonder muis :)

[This is what you get when you mess with us]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 15:42:
[...]

De pc komt in een zuil te staan en daar kan een soort enquête ingevuld en later geraadpleegd worden.

That's all :)
Jammer dat mensen daar nog steeds Windows voor gebruiken. Voor dit soort toepassingen is Linux juist ideaal!

Windows XP draaien op een simpele enquête-kiosk is vergelijkbaar met het schieten op muggen met kanonskogels. En dan heb ik het nog niet eens over die onnodige geldverspilling aan dure licenties gehad. :/

Ja, ja, ik weet het, off-topic, maar "the right tool for the right job", zeggen ze toch altijd?

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Waar is die enquete in gemaakt?

• mmniet
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-04 20:06

mmniet

De beetje weter

waarom xp gebruiken als je het probleem met 98 makkelijk kon oplossen?

It's me Mario

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Misschien heeft hij er niet eens zelf XP opgezet, was de licentie al aanwezig, of is het OS op zo'n zuil gewoon niet interessant.

XP weggooien en iets anders erop zetten is ook niet echt een snelle oplossing. ;)

Grote kans dat je kick toch niet door de TS beantwoord wordt, TS heeft sinds zomer 2004 hier niet meer gepost.

[ Voor 21% gewijzigd door Voutloos op 08-02-2005 19:15 ]

{signature}

Pagina: 1