Inbelverbinding trager dan modem

Pagina: 1
Acties:

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
Een 56k modem geeft bij inbellen weer: verbonden met 42.667 bps :? Beetje vreemd, weet iemand hoe dit op te lossen want ik krijg zo langzamerhand zin om |:( te doen.

• steenz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09-2024
Ja, waar bel je op in?
Vaak ligt het gewoon aan de provider waarop je inbelt, die kan dan (op dat moment) even niet meer aan...

Vooral die gratis providers zijn erg, maar het kan dus van de drukte afhangen...

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Je mag ook geen andere telefoons op dezelfde lijn hebben.... trek alle telefoonstekkers er maar eens uit behalve die van het modem.

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

42k klinkt nog niet eens heel slecht.

Bij een 56k modem is het theoretische maximum 56k6.
In de praktijk zal het altijd een stuk minder zijn.
Volgens mij zit een gemiddelde verbinding tussen 40k / 49k.
Het valt alleen de meeste mensen niet op omdat dat 'fantastische windows' de werkelijke waardes niet weergeeft. |:(

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
Hmm,ok! Problem gefixt dus. :)
Het was ook niet bij mij, ik ben verwend met kabel :)
Nu bel ik betaald in via mijn eigen provider en is het 45k, dus da's al beter. Het probleem lag idd bij vinden (die ik dus gebruikte als gratis provider)

• Booooe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11-2021

Booooe

Fetch!

reactie op andere telefoons op zelfde lijn?

Maakt het wat uit om andere telefoon(s) op dezelfde lijn te hebben voor je snelheid?

Verwijderd

mhh? 56k is toch ook nauwelijks mogelijk op een telefoon lijn ? Meestal loopt het tot 49k max.

k'Heb nu Kabel, maar dat modem wilde met die flex toestand nooit boven de 50 k zover ik weet...

;)
Pagina: 1