Ik heb hier ircd-hybrid 7.01 draaien (Debian Package), het werkt probleemloos. Nu wil ik NickServ en dergelijke installeren, en heb n.a.v. meuktracker berichtje Anope 1.6 gedownload. Compilen en installeren ging goed, maar het wil niet opstarten.
Als ik het met -debug -nofork opstart:
Zoeken op google levert bijzonder weinig op - momenteel zoeken op GoT trouwens ook
.
Iemand enig idee? Volgens de readme zou het moeten werken.
Of moet ik een andere ircd gebruiken? Ik kon weinig goede tests oid vinden of aanbevelingen m.b.t. de beste ircd. Op GoT werd elk topic waar die vraag gesteld werd gesloten met een linkje naar google. Dus ik heb maar deze gekozen - op goed geluk en wat vage aanbevelingen ergens op i'net
.
Als ik het met -debug -nofork opstart:
code:
1
2
3
4
| [Apr 06 15:03:04.537747 2004] debug: Received: ERROR :Closing Link: localhost (Non-TS server) [Apr 06 15:03:04.537962 2004] unknown message from server (ERROR :Closing Link: localhost (Non-TS server)) [Apr 06 15:03:04.538225 2004] Read error from server: Success [Apr 06 15:03:04.538500 2004] debug: Sent: :irc.procurios.net SQUIT irc.procurios.net :Read error from server: Success |
Zoeken op google levert bijzonder weinig op - momenteel zoeken op GoT trouwens ook
Iemand enig idee? Volgens de readme zou het moeten werken.
Of moet ik een andere ircd gebruiken? Ik kon weinig goede tests oid vinden of aanbevelingen m.b.t. de beste ircd. Op GoT werd elk topic waar die vraag gesteld werd gesloten met een linkje naar google. Dus ik heb maar deze gekozen - op goed geluk en wat vage aanbevelingen ergens op i'net
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP