Waar te beginnen ik heb een Asus A7V en hij loopt volgens mij niet goed, want me pc hangt enorm vaak gewoon plosling zonder reden (Er is volgens mij al eens z'n topic geweest maar er werden geen antwoorden gegeven) maar nu wat zou er mis kunnen zijn of wat zou ik eraan kunnen doen ?
Verwijderd
Hoe zit het met je voltages en zo, heb je alles goed ingesteld? Probeer eens de jumperfree mode, dan gaat-ie alles naar 'standaardwaarden' brengen en loopt het wellicht wel stabiel.
Verwijderd
haai
bios 1005a update
4in1 426
kijken og hij geen irq samen gebruikt, werkt niet altyd goed met dit bord,bij mijn dus
cya
bios 1005a update
4in1 426
kijken og hij geen irq samen gebruikt, werkt niet altyd goed met dit bord,bij mijn dus
cya
Verwijderd
Welcome to da Club!!!!
je bent niet de enigste in iedergeval, volgens mij doet de helft van de A7V`s het kut als ik dat zo hoor
Ik HAD
het ook, probeer dit:
in bios system performance op normal
maar het kan van alles zijn, ik heb zelfs een 400 watt oeding gekocht omdat we dachten dat 300 te weinig was, dat was het ook niet en ik weet het nog steed niet
je bent niet de enigste in iedergeval, volgens mij doet de helft van de A7V`s het kut als ik dat zo hoor
Ik HAD
in bios system performance op normal
maar het kan van alles zijn, ik heb zelfs een 400 watt oeding gekocht omdat we dachten dat 300 te weinig was, dat was het ook niet en ik weet het nog steed niet
Ik heb ook een A7V... en ook bij mij was het systeem onstabiel.
Dit probleem is opgelost nadat ik er ander geheugen in gedaan had.
Probeer eens je geheugen op 100MHz te laten lopen... als het dan wel stabiel is weet je in welke richting je moet zoeken.
Dit probleem is opgelost nadat ik er ander geheugen in gedaan had.
Probeer eens je geheugen op 100MHz te laten lopen... als het dan wel stabiel is weet je in welke richting je moet zoeken.
Nothing is impossible
voordat we weer een anti-a7v topic krijgen, bij mij looptie perfect 
post is een lijstje in welke volgorde je je pci kaarten erin heb zitten.
greetz
post is een lijstje in welke volgorde je je pci kaarten erin heb zitten.
greetz
Verwijderd
Bij mij was het prob ook system performance setting in de BIOS, toen ie op normal stond deed ie ut.
Je kunt trouwens ook wel nieuwgroepen checken, ook erg informatief. Heb ik ook gedaan.
Je kunt trouwens ook wel nieuwgroepen checken, ook erg informatief. Heb ik ook gedaan.
Verwijderd
Ik draai win2k en winme op een a7v/900mhz. Bij mij hangt het systeem soms op de meest vreemde momenten, maar dat is alleen als winme draait. Als ik naar win2k boot absoluut geen problemen.
Ik kan aanraden de laatste 4-in-1 drivers van Via (www.viatech.com) te downloaden en de laatste drivers van je andere devices, zeker video- en geluidskaart.
Ik kan aanraden de laatste 4-in-1 drivers van Via (www.viatech.com) te downloaden en de laatste drivers van je andere devices, zeker video- en geluidskaart.
'k heb gemerkt dat hij van sommige detonators kneiteronstabiel wordt...
(6.35 niet)
Verder moet alles gewoon maximaal kunnen staan in je bios.
A7V rules..
(6.35 niet)
Verder moet alles gewoon maximaal kunnen staan in je bios.
A7V rules..
loading...
Verwijderd
Die uhmz.... via drivers 4.25/a/.26 etc....elke keer zit dat installatie ding te zeiken dat hij de AGP drivers niet kan installeren en hij een bestand kwijt is...iemand een idee?...bestand heet...blabla viacart ofzo weet ik het...
Verwijderd
Ik ben begonnen, toen mijn A7V er in zat, met alléén een AGP-videokaart. Daarna de geluidskaart op PCI 1, dan het modem (PCI 2), de netwerkkaart (PCI 3) en tenslotte mijn WinTV-kaart. Alles loopt perfect ! Neem gewoon wat tijd voor het geheel en alles loopt gewoon goed ...
<<< Nu krijg ik vast en zeker commentaar van mensen bij wie het niet gelukt is maar dat houdt deze topic tenminste actief ... >>>
<<< Nu krijg ik vast en zeker commentaar van mensen bij wie het niet gelukt is maar dat houdt deze topic tenminste actief ... >>>
Hier ff kijken
members.tripod.de/Juggernaut/
members.tripod.de/Juggernaut/
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Je moet inderdaad gewoon wat meer geduld hebben om je systeem te bouwen.
Bij mijn vriendin der A7v loopt alles op max.
No probs.
Gewoon even op deja zoeken en de problemen worden meestal al aardig opgelost.
Maar om even terug te komen op je vraag.
Wat voor geluidskaart heb je ?
Bij mijn vriendin der A7v loopt alles op max.
No probs.
Gewoon even op deja zoeken en de problemen worden meestal al aardig opgelost.
Maar om even terug te komen op je vraag.
Wat voor geluidskaart heb je ?
Pagina: 1