Toon posts:

eDonkey, Overnet of eMule?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie helpt mij uit de brand.

Zelf ben ik aardig fan van eDonkey2000, echter krijg ik de laatste tijd geen hoge download snelheid meer.

Maar op verschillende sites lees ik ook dat men meer te spreken is over eMule! Wat zijn jullie ervaringen?

En is Overnet ook een aanrader. Ik kreeg geen contact als ik Overnet installeerde!!!

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 20:37

Sosabowski

nerd

Ever eMule loopt een heel topic, lees dat eens door zou ik zeggen

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Verwijderd

Er is net een topic voor je gestart met downloadsnelheden met eMule namelijk deze:

eDonkey opyimale snelheid

Zelf zou ik toch voor eMule kiezen...

edit:
btw, dat was je eigen topic :9 (8>

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2004 15:27 ]

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Ik vind dit een nutteloze vraag, even rondneuzen in het forum hier en je weet dat er maar weinig overnet aanhangers zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door SSH op 06-04-2004 18:03 ]

Verwijderd

SSH schreef op 06 april 2004 @ 18:02:
Ik vind dit een nutteloze vraag, even rondneuzen in het forum hier en je weet dat er maar weinig overnet aanhangers zijn.
precies :)

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 11:32

DeTeraarist

#Boots2Asses

topic is gereport, wij kunnen niet voor je bepalen wat je moet draaien het zijn allemaal clients voor hetzelfde netwerk dus ongeveer dezelfde voordelen en nadelen.

Wat je kan doen bijvoorbeeld is een statje zoeken met gebruikte clients (bij emule zie je dat in de statistieken). eMule loopt hier met kop en schouders op kop, dat is dus waarschijnlijk wel een verstandige keus. Nu aan jou nog de keus: De Client :)

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dze kan inderdaad wel dicht, 1 topic over hetzelfde probleem is meer dan genoeg

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.