[PHP] ventrilo_status

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kweet niet of ik int goeie forum zit maar daar komen we snel genoeg achter het gaat namelijk om een PHP script maar het probleem is linux webserver en een executable.

Ik had een vraagje ik krijg constant 'PHP Unable to start external status process.' terug van mn ventrilo_status op mn webserver.

Het zelfde script werkt met de windows veersie van ventrilo_status wel op mn eigen pc maar als ik em upload en de windows versie van ventrilo_status vervang met die van linux (draait mn webserver op) dan doet hij het op eens niet.

Kheb al vanalles geprobeerd zoals chmod 755 voor ventrilo_status en het aan passen van path. Maar kheb nog niks kunnen wat werkt...
Snap er niks meer van iemand een id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien stom maar heb je de slashes de goede kant op staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-12-2024

blizt

Wannabe-geek

Heb je al gegoogled? :)
http://nukecops.com/postp113787.html
Reden van error:
The shell might not be able to find
the specified process but the shell did spawn.

Het probleem is dus dat de webpage niet op dezelfde server staat als de server (oid, vage zin) ... Met beetje google vind je wel meer denk ik ;)

United we stand, and divided we fall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
blizt schreef op 06 april 2004 @ 14:53:
Heb je al gegoogled? :)
http://nukecops.com/postp113787.html
Reden van error:
The shell might not be able to find
the specified process but the shell did spawn.

Het probleem is dus dat de webpage niet op dezelfde server staat als de server (oid, vage zin) ... Met beetje google vind je wel meer denk ik ;)
dat is het niet, en dat heb ik allemaal gelezen maar twil niet lukken. Ik kan hem namelijk wel op mijn pc draaien en die ventrilo server draait ergens anders.

dat stukje gaat namelijk over de executable dus de 'ventrilo_status' en de php files op de zelfde server moeten staan, /me quote: "It's possible as long as you run the ventrilo_status file and the php scripts on the same machine."

En die slashes heb ik ook al omgedraait enzo werkt ook niet :\

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2004 15:04 ]