Toon posts:

[XP] Na opstarten gebeurt er niks meer*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de computer opstart doet hij dat normaal. Maar als ik een icoon of iets anders aanklik gebeurt er niks. Als ik het andere gebruikersaccount opstart doet hij het wel.

Wie kan mij helpen?

Verwijderd

na deze stortvloed aan informatie lijkt het me zinvol je userobject te verwijderen, een nieuwe te maken voor jezelf, en die netjes in te richten. dat schijnt namelijk volgens jezelf wel te werken.

• Janao
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-04 21:49

Janao

Dog Clubbing Cat

bovendien zou ik ff controleren op virussen... er zijn namelijk virussen die er voor zorgen dat je geen programma's meer kan opstarten

I am not responsible for any harm or damage to you or your computer caused by the above message

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

gromm,

Welkom op GoT :)
We hebben op GoT wat richtlijnen opgesteld om te zorgen dat een topic leuk is om te lezen - hiermee heb jij dan ook meteen een vele grotere kans om antwoord te krijgen op je topic :)

Samengevat zijn dit de drie belangrijkste richtlijnen:
  • Probeer eerst zelf wat uit - en neem wat je geprobeerd heb ook op in je topicstart
  • Als je er niet uitkomt - kies dan een duidelijke topictitel die je probleem duidelijk en helder verwoord. Daarnaast zien we graag dat je het os tussen vierkante haakjes vermeld.
  • Omschrijf je vraag zo helder mogelijk - geef alle relevante informatie en structureer je tekst netjes
Vertel even welk OS het hier over gaat zodat ik je topictitel aan kan passen :)

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-04 11:49

Sosabowski

nerd

Ik niet.

Welk OS, wat voor computer, welk icoon, welke 'andre gebruikersaccount' , wat is niet?, wat zie je WEL bij het opstarten e.d.

Iets meer info zou wel makkelijk zijn. Plus een antwoord op de vraag: "Wat heb je zelf al geprobeerd?"

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Verwijderd

Topicstarter
Wat is OS? Ik heb windows xp. Ik heb twee gebruikersaccounts. Eén gebruikte ik niet. De computer start gewoon op. De iconen voor Internet Explorer, outlook etc staan er allemaal maar als ik ze aanklik gebeurt er niets. Ook afsluiten lukt.

Het tweede account werkt wel

Wat ik heb geprobeerd is een virusscan en spyware scan, zonder resultaat

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

OS = Operating System - in jouw geval dus XP :)

Verder - als je vertelt dat je een 'virusscan' gedaan hebt - vertel dan welke scanner je gebruikt hebt, en vertel ook altijd even wat je bedoelt met geen resultaat (wel iets gevonden, maar het hielp niet?)

Verwijderd

Wat is OS? Computerwoorden.nl zou voor jou een hele goeie zijn om daar eens wat rond te neuzen. Je geeft er overigens ook gelijk al antwoord op. OS is een verkorting van Operating System. Je besturingssysteem dus. En dat is bij jou Windows XP (pro of home? :P )Wat knettergek ook al zei. Gooi het useraccount weg waar je problemen mee hebt en maak een nieuwe aan. probleem opgelost

Verwijderd

Ik heb t idee dat iemand je voor de gek houdt. Als de iconen er wel staan, kan je dan (met rechtermuisklik) de eigenschappen opvragen? Zo nee, dan heeft iemand een screenshot van bureaublad MET iconen als achtergrond gezet en je desktopiconen verwijderd. Oude truuk ...

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-05 09:35
Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 16:06:
Ik heb t idee dat iemand je voor de gek houdt. Als de iconen er wel staan, kan je dan (met rechtermuisklik) de eigenschappen opvragen? Zo nee, dan heeft iemand een screenshot van bureaublad MET iconen als achtergrond gezet en je desktopiconen verwijderd. Oude truuk ...
Hier dacht ik ook gelijk aan.

Sinds wanneer heb je dit??? Zeker vanaf 01-04-2004 :p

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Het klinkt misschien simpel. Maar ik heb, denk ik, ook wel zoiets gehad.
Maar als je probeerd programma's aan te klikken, doe je dat dan als de computer net een minuut is opgestart? of b.v. 10 minuten later?

Het was bij mij toen het geval dat ik gewoon een tijdje (zo'n 10 á 15 minuten) moest wachten. Daarna deed hij het weer naar behoren. Daarna ook geen last van gehad. Misschien is dit bij jou ook het geval

iig succes :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal voor het de adviezen. Het probleem is opgelost. Heb een scan gemaakt met HijackThis
Pagina: 1