Jammer genoeg werkt de search niet bij mij, anders had ik daar misschien het antwoordt wel gevonden.
In het weekend zijn we overgestapt naar exchange 2003. (We kwamen van een all in one box- Netpilot genaamd).
Anyway in dat ding werk alles waar geen mailbox voor was op @domein.nl naar de postmaster gestuurd.
In dat ding stond verwijzing naar undeliverable naar postmaster.
Ik heb bij de postmaster een alias aangemaakt van undeliverable@domein.nl, dit werkt niet.
Iemand een idee of dit mogelijk is met Exchange 2003 ??
Nu zit je opgeschept met die NDR's.
Dit vinden ze hier ook geen probleem, alleen dan wil ik graag weten of het mogelijk is om die aan te passen.
Met bijvoorbeeld contact informatie in het bericht.
Zelf heb ik al een tijdje lopen zoeken op microsoft en via google, maar die leverde zeer slechte resultaten op.
Ik hoop dat er iemand is die me wat verder kan helpen.
(Nog ff Outlook 2003 vraagje, is het mogelijk bij snelkoppelingen om de snelkoppelingen van mappen in het middelste venster te laten komen ipv, in een nieuwe windows?)
In het weekend zijn we overgestapt naar exchange 2003. (We kwamen van een all in one box- Netpilot genaamd).
Anyway in dat ding werk alles waar geen mailbox voor was op @domein.nl naar de postmaster gestuurd.
In dat ding stond verwijzing naar undeliverable naar postmaster.
Ik heb bij de postmaster een alias aangemaakt van undeliverable@domein.nl, dit werkt niet.
Iemand een idee of dit mogelijk is met Exchange 2003 ??
Nu zit je opgeschept met die NDR's.
Dit vinden ze hier ook geen probleem, alleen dan wil ik graag weten of het mogelijk is om die aan te passen.
Met bijvoorbeeld contact informatie in het bericht.
Zelf heb ik al een tijdje lopen zoeken op microsoft en via google, maar die leverde zeer slechte resultaten op.
Ik hoop dat er iemand is die me wat verder kan helpen.
(Nog ff Outlook 2003 vraagje, is het mogelijk bij snelkoppelingen om de snelkoppelingen van mappen in het middelste venster te laten komen ipv, in een nieuwe windows?)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2004 15:10 ]