Toon posts:

Redirect en indexering

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een klant van ons heeft een website en voor een specifiek product hebben ze meerdere domeinen. Deze domeinen worden doorgelinkt naar een directory dieper op de website.

Schematisch:

url1 -> www.website/product/
url2 -> www.website/product/
url3 -> www.website/product/

Nu is mijn vraag hoe indexeert een zoekbot deze pagina. Want ik kan geen metatags kwijt op url1 url2 en url3...

Heeft iemand van jullie hier ervaringen mee?

• faabman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08-2024
vertel eens wat meer... wat is je webserver, wat is je scripttaal :?

Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!

Verwijderd

Topicstarter
nou de site is opzich niet echt boejend, die hebben wij ook niet gemaakt, maar ze kwamen met deze vraag bij ons om de site wat hoger in de zoekmachines te krijgen.

De site wordt gehost bij Tiscali :( en ik heb al gebeld maar die gast snapte dr echt geen zak van. Wat een mafkees.

Maar ik heb de redirect dus niet zelf gemaakt... (helaas niet anders had ik daar voor de zekerheid wel even META TAGS ingezet.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
HOE er geredirect wordt speelt ook een rol gok ik. Er is grotere kans dat een Search-Bot een HTTP 302 met Location-header eerder snapt dan een meta-refresh-tag (wat je sowieso niet moet gebruiken..)

Maar de kans zit er ook in dat een bot een http-redirect niet snapt, daar weet ik niet zo veel over :) Anders probeer je eens wat info te zoeken over de Google-Bot? Die lui geven vrij veel info over hun methodes enzo.

Verwijderd

Topicstarter
hij wordt volgens vrij dicht bij de bron doorverwezen, kijk maar eens, http://www.indoorgrowingsystem.com/.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2004 14:48 ]

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Dit heeft geen bal met P&W van doen, zie Webdesign & Graphics :)

Professionele website nodig?

Pagina: 1