Wij hebben hier keurig nette MS Word sjablonen (std. brieven, memo's en faxen)aangemaakt. Wat ons niet lukt is als je op Bestand -> Nieuw -> Algemene sjablonen klikt je de sjablonen onder de juiste tabbladen (Algemeen; Afdruk samenvoegen; Andere documenten; etc) kan zetten!!?? M.a.w. de brief-en faxsjablonen onder het tabblad Brieven en faxen en de memosjablonen onder Memo's. Iemand daar ervaring mee of dit mogelijk is?
Na zelf te hebben gespit is het volgende een bruikbare optie voor ons.Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 14:10:
Wij hebben hier keurig nette MS Word sjablonen (std. brieven, memo's en faxen)aangemaakt. Wat ons niet lukt is als je op Bestand -> Nieuw -> Algemene sjablonen klikt je de sjablonen onder de juiste tabbladen (Algemeen; Afdruk samenvoegen; Andere documenten; etc) kan zetten!!?? M.a.w. de brief-en faxsjablonen onder het tabblad Brieven en faxen en de memosjablonen onder Memo's. Iemand daar ervaring mee of dit mogelijk is?
1) Via de setup van MS Office alle Sjablonen deïnstalleren. Hierdoor vervallen de genoemde tabbladen
2) Werkgroepsjablonen instellen op bijv. c:\sjablonen. Alle subdirecory's die je hieronder aanmaakt komen als tabblad beschikbaar. c:\sjablonen = tabblad algemeen; c:\sjablonen\Offerte A&I = tabblad Offert A&I etc....
Kun je dan oneindig veel tabbladen aan maken, mijn ervaring is als je de gewone tabbladen hebt, je maar 1 of 2 extra tabbladen kunt maken.
Earth is nice, heaven is better...
Verwijderd
dat kun je toch in 2 minuten zelf uitproberen
Ik gebuik er hier nu 17, en ik zou niet weten waarom nog veel meer niet zou werken, als je zou willen. Je komt alleen op een gegeven moment een beetje in de knoop met de plaatsing van alle namen, het wordt een beetje vol in het Sjablonen dialoogvenster
offtopic:
mmm, oneindig is natuurlijk een beetje moeilijk uitproberen
mmm, oneindig is natuurlijk een beetje moeilijk uitproberen
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2004 08:23 ]