Bestaat hier een codec voor, krijg allemaal griekse/turkse hits op google ofsow
.. vind het zoiezo bizar dat ie standard een codec error geeft want die laptop is net nieuwe incl dvd speler..
Verwijderd
Als je een comp met dvd koopt krijg je meestal een DVD programma erbij. Als je zo'n programma (bijv. WinDVD) installleert heb je ook gelijk de codecs. Met de mediaplayer kun je dan dvd's bekijken. Verder bestaan er ook gewoon code packs met allemaal verschillende codecs in 1 install. Voorbeeld (NIMO codepack)
kijk hier eens naar http://www.maximusdvd.com/
I am not responsible for any harm or damage to you or your computer caused by the above message
Verwijderd
Je kan ook het tsunami filter pack gebruiken. Nimo wil nog wel eens raar doen. Maar verder kun je idd het beste WinDVD oid gebruiken, die doen hun werk toch het best.
Kazaa Lite codec pack.. dees is tenminste helemaal compatible. Bij edskes file mirror is hij te verkrijgen
Inderdaad, kazaa lite codecs gebruiken, heb ik zelf gisteravond nog geïnstalleerd voor dit 'probleem', en het werkt perfect.HyperActivE schreef op 06 april 2004 @ 14:19:
Kazaa Lite codec pack.. dees is tenminste helemaal compatible. Bij edskes file mirror is hij te verkrijgen
[ Voor 2% gewijzigd door blizt op 06-04-2004 15:13 . Reden: typo verbeterd ]
United we stand, and divided we fall
thx.. ik had inderdaad WinDVD bij de laptop gekregen.. echter na een paar bugs, moest ik deze en een zooi andere programma's verwijderen, en ik had hem blijkbaar niet op cd gekregen dus...
dus .... werkt 't nu? wat heb je gedaan? werkt 't nog niet? heb je als 'ns één van de codec-packs bekeken?
United we stand, and divided we fall
Pagina: 1