Ik heb nu al een half jaar mijn waterkoeling setupje draaien. Naast een perfecte koeling kreeg ik na 2 dagen al problemen met de ophanging van het Northbridge blok. Zoals velen weten zitten er op een I865PE mobos 4 oogjes waarop een koelblok op de northbridge geplaatst kan worden. waarvan er al 1 is afgebroken na 2 dagen draaien, dit doordat ik het toen veel te strak heb aangedraait (en dan mag het wel loslaten)
-----------------------------------------------------------
Mobo: Asus p4p800 deluxe
Mijn Northbridge blok:
Swiftech mcw 20
Hier zie je de ophanging

Het probleem.
Naast het 1e oogje wat los was geschoten is nu gister nacht ook het 2e oogje (van de 4) losgelaten... en nee dit keer had ik hem heel los bevestigd.
Wat nu te doen? ;{
Ik baal hier ontiegelijk van.. want nu kan me pc niet aan anders fikt me northbridge weg.
Er zitten nu 2x 2 gaatjes. waarin de 2 oogjes zaten. het zijn nu gaatjes van 1 mm.
ik hoop dat iemand mij kan helpen, en hier misschien ervaring mee heeft.
-----------------------------------------------------------
Mobo: Asus p4p800 deluxe
Mijn Northbridge blok:
Swiftech mcw 20
Hier zie je de ophanging

Het probleem.
Naast het 1e oogje wat los was geschoten is nu gister nacht ook het 2e oogje (van de 4) losgelaten... en nee dit keer had ik hem heel los bevestigd.
Wat nu te doen? ;{
Ik baal hier ontiegelijk van.. want nu kan me pc niet aan anders fikt me northbridge weg.
Er zitten nu 2x 2 gaatjes. waarin de 2 oogjes zaten. het zijn nu gaatjes van 1 mm.
ik hoop dat iemand mij kan helpen, en hier misschien ervaring mee heeft.
offtopic:
Kick to Die-Hard Overclocking & Cooling, excuus voor het verkeerde forum
Kick to Die-Hard Overclocking & Cooling, excuus voor het verkeerde forum
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2004 13:25 ]