Proxy i.c.m. Router

Pagina: 1
Acties:

• StarWars
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-11-2025
Hoi, ik gebruik sinds een tijdje het programma "Stealther" een proggie om te surfen met een lijst proxies etc etc, het werkt fantastisch ... echter sinds kort heb ik een router dus heb ik er een gateway bij zegmaar, ik heb in de router de static routing tabel ingevuld, DMZ etc etc alles staat open naar mijn surfcomputer (die altijd het zelfde IP heeft) in mijn netwerk, iemand een idee hoe ik dit proggie weer kan gebruiken :?

hopla

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik denk dat je eerst wat meer zal moeten vertellen over je setup.
Kan je bv. al wel surfen zonder proxy? :)

• StarWars
Ja hoor surfen gaat perfect, het gaat mij alleen om het feit dat ik nu niet meer een ander IP adress heb dat vond ik altijd leuk, de ene dag eentje uit tjechië, de andere dag kwam ik weer uit america (als je bv. naar een whois site gaat)

mijn setup was: ADSL-modem(bridged) <-> LAN, dus direct op het internet.

mijn setup nu: ADSL-modem(bridged) <-> ROUTER <-> LAN

in de oude situatie zette ik in mijn browser, 127.0.0.0:14000 (d8 ik) zoals het proggie behoeft, vervolgens had ik in het proggie een lijst met proxies waar ik er dan een van uit koos etc, het werkte echt perfect!!, alleen door tussen komst van mijn Router heb ik er een gateway bij (gateway van de router b.v. 192.168.1.1), mijn vraag is of iemand weet hoe ik dit aan het proggie wijs kan maken dat hij dus niet meer direct op het internet zit en dus eerst via een mijn gateway moet, of mischiend is het iets anders i.i.g. ik denk dat he mogelijk moet zijn. het proggie is dus "Stealther" Link naar Stealther

ik hoop dat het zo wat duidelijker is :)

[ Voor 11% gewijzigd door StarWars op 06-04-2004 15:06 ]

hopla

• StarWars
naja, ik ben er al uit bedankt voor de hulp...:/

:)

hopla