Als je bios het ondersteund wel ja.
Maar dat had je zelf toch ook wel uit kunnen vinden?
Maar dat had je zelf toch ook wel uit kunnen vinden?
[ Voor 45% gewijzigd door olof op 06-04-2004 13:24 ]
ok, dat is dan duidelijk. ff in de bios zoeken of dat op mijn pceetje kan.
dan nu een vervolgvraag:
Wat is beter: een externe usb2 harddisk kopen of een 'gewone' harddisk en die vervolgens aansluiten dmv een usb2 3.5" HDD CASE??
de 2de optie is in ieder geval een stukje goedkoper.
dan nu een vervolgvraag:
Wat is beter: een externe usb2 harddisk kopen of een 'gewone' harddisk en die vervolgens aansluiten dmv een usb2 3.5" HDD CASE??
de 2de optie is in ieder geval een stukje goedkoper.
[ Voor 15% gewijzigd door Exocet op 06-04-2004 14:08 ]
dat vraag me ik dus ook af. voor 100 + 50 euro heb ik een harddisk(120GB) en een caseolof schreef op 06 april 2004 @ 14:09:
Wat is het verschil ertussen dan?
Als je van bijde de spec's naast elkaar zet weet je toch genoeg?
en voor 175 euro een externe hd (120gb) , allebei van maxtor.
Vaak is het oz dat er in een ext hdd case waar je je eigen hdd in hangt een aparte stroomvoorziening nodig is en dat de drives wat groter zijn (3.5")
terwijl er een aantal 2.5" enclosures zijn waarbij het zo is dat de hdd volledig uit USB gevoedt kan worden.
terwijl er een aantal 2.5" enclosures zijn waarbij het zo is dat de hdd volledig uit USB gevoedt kan worden.
die externe harddisks zijn idd een stuk kleiner (en mooier).Terw_Dan schreef op 06 april 2004 @ 15:18:
Vaak is het oz dat er in een ext hdd case waar je je eigen hdd in hangt een aparte stroomvoorziening nodig is en dat de drives wat groter zijn (3.5")
Maar de stroomvoorziening?? als ik op de Maxtor site kijk, zie ik bij de Maxtor Onetouch staan dat je er een External AC power adapter bijkrijgt. betekent volgens mij dat je die dan altijd nodig hebt...
je hebt idd bijna altijd een stroomvoorziening nodig. maar er zijn uitzonderingen:
Deze Freecom wordt gevoed van de usb kabel.
deze is pas dit jaar uitgekomen, is er iemand die ervaringen heeft met deze externe harddisk zonder extra stroomvoorziening?
deze is pas dit jaar uitgekomen, is er iemand die ervaringen heeft met deze externe harddisk zonder extra stroomvoorziening?
Het is heel simpel:Exocet schreef op 06 april 2004 @ 20:51:
je hebt idd bijna altijd een stroomvoorziening nodig. maar er zijn uitzonderingen:
3.5" externe HD - adapter nodig
2.5" externe HD - geen adapter nodig, voeding via USB
Pagina: 1