import plugin voor 3dsmax 6

Pagina: 1
Acties:

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:36

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
Ik ben hard op zoek naar een import plugin voor 3dstudio max 6 om mijn Autodesk inventor 6 files te importeren. Er bestaan een aantal importplugins voor max 5 maar die werken niet onder 6 :(

ik heb heel google al door lopen struinen en kben alleen een post tegen gekomen op 1 of ander forum welke hetzelfde probleem beschrijft maar geen antwoord erop heeft.

blup

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Het is misschien wat omslachtig, maar kun je de files niet op een andere machine in 3DsMax 5 importeren, opslaan en in 6 openen?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-05 14:27
Ze ondersteunen allebei .IGES. Probeer dat eens. Het is een NURBS-formaat, en aangezien max daar niet zo goed in is (en ik 't al vaker heb gezien), kunnen er wat problemen onstaan... Met geflipte normals, niet sluitende vlakken e.d.

• hobbeldebobbel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-02-2023

hobbeldebobbel

tjop tjop

misschien naar dwg exporteren? en dat weer importeren? of kan inventor dat niet aan???
eigenlijk raar dat dezelfde merken produkten niet met elkaar kunnen komuniceren :)

hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:36

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
hobbeldebobbel schreef op 06 april 2004 @ 15:24:
misschien naar dwg exporteren? en dat weer importeren? of kan inventor dat niet aan???
eigenlijk raar dat dezelfde merken produkten niet met elkaar kunnen komuniceren :)
inventor kan wel naar autocad exporteren maar alleen de tekeningen.. en ik wil gewoon de part importeren (3d model).

kheb nu 3d studio versie 5.2.. maar krijg die *!)#$*!$ plugin nog steeds niet geladen... grmbl

blup