XP icons in GIF formaat

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• jvaneijk
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-03 09:53
Ik ben op zoek naar eigenlijk alle windows XP Icons in GIF formaat.. Ik heb overal al gezocht maar ik kan niets vinden.. Ik gebruik de iconen voor op websites en dat soort dingen.

en ze moeten ook nog eens allemaal 16x16 zijn.
en eigenlijk een trans achtergrond maar dat is te regelen.

Jullie zouden me heel erg helpen als jullie ergens een plek weten waat ik die vandaan kan halen.. Want ik heb me rot gezocht..

google
free xp icons
Free icons XP like
Windows XP icons

noem maar op.

iRacing Profiel

• coubertin119
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-05 19:01
Volgens mij rust er op die icons een copyright. Maar als je me ff de tijd geeft, ik heb eergisteren nog een leuke site vol met icoontjes gezien :).

Skat! Skat! Skat!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:48
Kan je niet gewoon print-screenen bij: Configuratiescherm -> Gebruikersaccounts -> Andere afbeelding kiezen ? Mag je hem zelf daarna opslaan als gifje :)

En idd, der staat wel Copyright op (al hoewel ... sommige foto's kom je overal tegen, kunnen ze nooit van zeggen dat ze een unieke versie hebben)

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

* Woudloper gelooft dat er in het verleden ook al eens zo'n topic is geweest (zal hem ff proberen te zoeken)

edit:
Laat maar: search is kapot, maar ergens in het verleden is er ook een setje met XP Iconen (gif) gepost in W&g

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05 22:48

Zerora

Ik Henk 'm!

Misschien heb je hier wat aan:

Windows XP Icons

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• jvaneijk
die had ik idd al gezien maar dat ging over het creëren van nieuwe iconen voor winXP over de maten en dat soort shit. dat wist ik al maar ik wil dus gewoon de iconen die momenteel gebruikt worden..

iRacing Profiel

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Mja, ik zou even zoeken op de site, ze zijn echt wel te vinden. Anders zelf creatief zijn met DLL'tjes openen en gewoon de icons fetchen dmv screenshots. D'r zijn zat manieren en er zijn er hierboven al heel wat gegeven. Veel plezier zou ik zeggen.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• jvaneijk
Tnx voor de site ik zal er zeker gebruik van maken :*)

iRacing Profiel

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:10

Pelle

🚴‍♂️

Tsja, wij zijn hier niet van de jvaneijk-persoonlijke-zoekservice :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.