Toon posts:

Draytek 2600G en wireless

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week een Draytek 2600G gekocht om van alle problemen af te komen, maar helaas iets te vroeg gejuicht!

In combinatie met US Robotics PCI WLAN netwerkkaart werkt het vrji goed, behalve als ik programma's gebruik zoals Grabit, Newsbin etc... Het lijkt erop zodra ik op meerdere poorten een download aanzet, de WLAN verbinding na een paar uur wordt verbroken. Enige remedie is de Draytek uit en weer aan te zetten.

Draytek gebeld, gemaild, laatste firmware erop, niets helpt...enige oplossing is de download te laten lopen op 1 poort, en dit schiet niet echt op.

Heeft 1 van jullie deze problemen ook? :'( :'( :'(

Alvast bedankt!

Gr. Michiel

Verwijderd

Niet zo direct maar wel vergelijkbaar met mijn net aangeschafte Tornado 840/212/211 set. Op dit moment geen poorte open gezet waardoor bij het downloaden binnen dat soort programma's de verbinding DIRECT er uit knalt. Dit heb ik nog niet opgelost maar is wel erg structureel.

Ik raad je dan ook aan om meerdere poorten op de firewall van de router open te zetten en dan te kijken wat er gebeurd.

Misschien heb jij nog wat suggesties over hoe ik van de ene wireless computer naar de andere wireless computer kan communiceren want tot nu toe is dat nog niet gelukt.

Succes