Toon posts:

Gezocht: team generator

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yuw,

ik zoek dus een programma om teams te maken. Het is eigelijk voor mijn bompa, hij moet teams samenstellen voor een petanque toernooi.

Er zijn 24 mensen die opgedeeld worden in 8 teams, dus elk team bestaat uit 3 man. Nu is de bedoeling om tijdens het toernooi andere teams te vormen, maar je moet zoveel mogelijk met andere mensen komen te staan.

Dus ff een voorbeeld: stel er is een team dat bestaat uit "Jef, Piet en Marie" dan is het de bedoeling om Jef nooit meer in een team te zetten met Piet of Mariie, Piet nooit meer met Jef of Marie en Marie nooit meer met Jef op Piet.

Natuurlijk is het onmogelijk om nooit met dezelfde persoon te staan maar ze willen dit zo weinig mogelijk.

Grtz

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:07

André

Analytics dude

Schrijf er een scriptje voor zou ik zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik niet :(

Verwijderd

Kort antwoord: Das pech hebben dan he :)

Langer antwoord: leer proggen, het kan waarschijnlijk zelfs met javascript ofzow:
Welkom in P&W: FAQ en Beleid *updated: 26-01*
[rml][ W&G FAQ] Welkom in W&G: FAQ en Beleid[/rml]
http://www.w3schools.com/
http://www.pageresource.com/jscript/

And if all fails www.google.com

Je zult zien dat als je regelmatig dit soort topics opent dat sommige mensen daar niet blij mee zijn. Lees dus eerst de faqs van de fora waar je in wil posten en veel suc6 verder :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2004 13:27 ]

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-08 18:17
Ik zou een zoeken @ google naar
manager programma's
team programma's
Van die home made prrgramma's voor de tennisclub / hockey club enz...

Ik ben er ooit eens naar op zoek geweest en er wel een paar tegen gekomen... Daarna overigens zelf in excel maar een tabel gemaakt, want dat bleek beter ;)

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik dat in excel probeer... welke functie(s) moet ik dan best gebruiken ?
Pagina: 1