Toon posts:

eDonkey optimale snelheid

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ken iemand mij helpen hoe ik de optimale snelheid haal met eDonkey.
Op dit moment heb ik de upload gekort naar 11 kb/sec en de rest op max staan.

Mijn download zie ik echter in totaliteit niet echt groter worden dan 20 kb/sec.

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

EDonkey is bij mij ook zo traag als de pest. Ik heb op mijn werk een hele snelle internet verbinding, maar meer dan 50 kb/s haal ik niet met emule.

ps:
je moet oppassen met het snelle kicken. Er moet minimaal 24 uur tussen zitten.

[ Voor 23% gewijzigd door Alarmnummer op 06-04-2004 13:35 ]

Verwijderd

eMule opensource eDonkey, deel 11

Je kan best dit eerst lezen, en dan daarin je vraag stellen.

PS: Bij e-donkey moet je eerst beetje krediet opbouwen, na een tijdje zal je merken dat het steeds beter en beter gaat het downloaden

Verwijderd

precies, emule is niet een prog waar je ff snel iets mee download... Je zou eventueel community files kunnen downloaden van groepen waar je lid van bent. GoT heeft ook een community file... Namelijk deze:

ed2k://|file|[GoT]_COMMUNITY_ID_BIGFILE|104856064|0BC0BC4E2C5037CB70415E7E1CF03D32|/

start dus eMule op en plak dit in je adres balk. Als je dan een lijst met gebruikers krijgt moet je deze allemaal vrienden maken.... Dat doen ze ook bij jou, zo krijg je voorrang in de wachtlijst. En bouw je sneller credits op bij je 'vrienden'. Zet wel ff in je nickname bij eMule [GoT] dan weet iedereen dat je het community file van GoT bezit en lid bent van GoT.

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:57

UTM

Emule is een programma dat gebruikt maakt van Credits. Des te meer jij upload des te meer credits je krijgt des te sneller jij dus uiteindelijk kan downloaden
edit:
Zie linkje van Koenpje

[ Voor 12% gewijzigd door UTM op 06-04-2004 15:10 ]

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
@ Lipos

Ik tracht nu die "[GoT]_COMMUNITY_ID_BIGFILE" binnen te halen maar zelfs 85
bronnen samen hebben maar een klein gedeelte van het bestand (maar 10% van de file wordt blauw) .

Hoe moet dit gaan werken dan ???

[ Voor 4% gewijzigd door enchion op 06-04-2004 18:27 ]

How do you save a random generator ?

Verwijderd

enchion schreef op 06 april 2004 @ 18:25:
@ Lipos

Ik tracht nu die "[GoT]_COMMUNITY_ID_BIGFILE" binnen te halen maar zelfs 78 bronnen samen hebben maar een klein gedeelte van het bestand (maar 10% van de file wordt blauw) .

Dit klopt, Community files zijn meestal maar 9.28 MB. Je moet hem gewoon bij je download lijst laten staan omdat er steeds nieuwe gebruikers bijkomen. Ook kunnen dan steeds meer mensen het van jou downloaden, en wordt jij ook bij steeds meer andere gebruikers 'vriend'

Maar dat klopt. Hij download inderdaad maar ongeveer 10%. Niets van aantrekken ;)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 22:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

bronnen samen hebben maar een klein gedeelte van het bestand (maar 10% van de file wordt blauw) .

Juist omdat de file niet compleet is blijf je iedereen zien die hem aan het downloaden is.
Zo blijf je dus kunnen zien wie er allemaal bij GoT hoort.

Verwijderd

IceStorm schreef op 06 april 2004 @ 18:28:
[...]

Juist omdat de file niet compleet is blijf je iedereen zien die hem aan het downloaden is.
Zo blijf je dus kunnen zien wie er allemaal bij GoT hoort.
juist jah

• enchion
  • Niet online
Hoe worden die mensen dan automatisch allemaal vrienden , of moet je dan elke dag de lijst natrekken wie erbij zijn gekomen en ze dan met de hand toevoegen .

btw over sneller gesproken , je voegt een file toe die maar resources en bandbreedte blijft gebruiken ??

Verwijderd

enchion schreef op 06 april 2004 @ 18:33:
Hoe worden die mensen dan automatisch allemaal vrienden , of moet je dan elke dag de lijst natrekken wie erbij zijn gekomen en ze dan met de hand toevoegen .

btw over sneller gesproken , je voegt een file toe die maar resources en bandbreedte blijft gebruiken ??
Vrienden maak je door de met de rechtermuisknop op de gebruikersnaam te klikken en dan op 'maak vriend' te klikken. In princiepe moet je de lijst regelmatig nakijken jah. Maar als ze jou ook toevoegen, en je download iets wat hun ook hebben dan krijg je voorrang in de wachtrij omdat je 'vriend' bent...

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-07 00:36

Copycat

Stamgast @ HGGCT

@ Lipos

Is juist de bedoeling want als ie compleet is blijft ie niet in je lijst staan en wordt het alleen maar lastig om vrienden toe te voegen.

<edit> volende keer eerst maar ff refreshen :P </edit>

<edit2>toch nog nuttig. zet de priority bij die community file op low valt je banbreedte verhaal ook wel mee<edit2>

[ Voor 21% gewijzigd door Copycat op 06-04-2004 18:46 ]

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• enchion
  • Niet online
Dank U het is reeds gedaan , ik heb binnen 10 minuten ongeveer 120 vrienden gemaakt .

Ik voel me nu een stuk beter . :'(

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

BlondieNJ: waarom zou je veel meer willen downloaden dan uploaden? Niet echt lief tegenover de anderen :o

Maar goed, dit is een vraag die al heel vaak is gesteld in eMule opensource eDonkey, deel 11 en de voorgangers en straks opvolgers. Dus check eerst dat "even" voor tips :)
Normaliter is een los topic zeker te prefereren boven een "Groot Topic", maar deze vraag past daar prima als er niets over is te vinden (en je even meer aangeeft dan nu in je topicstart het geval is: dat laat te veel te raden over). :)
enchion schreef op 06 april 2004 @ 19:21:
Dank U het is reeds gedaan , ik heb binnen 10 minuten ongeveer 120 vrienden gemaakt .

Ik voel me nu een stuk beter . :'(
offtopic:
Wat maken Tweakers toch makkelijk vrienden he \o/ :D

edit:
oeh verrek, je bent nieuw. Welkom :*

Ik heb het hier gesloten, maar je mag dus best in eMule opensource eDonkey, deel 11 een reactie geven met je vraag als je er niet uit komt met de vele vele tips daar. Geef dan wel even wat meer info; specs, netwerk, etc :)

[ Voor 16% gewijzigd door F_J_K op 06-04-2004 19:34 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.