Nee ik had na 2 dagen zoeken het nog niet gevonden nee. Met de dingen die ik hier nu gelezen heb kan ik verder en is mijn probleem opgelost voor in het vervolg.
En sorry dat ik het moet melden, maar ik heb dit soort reacties al meer gelezen op andere personen hun vragen, en ik moet zeggen dat het arrogantie gehalte van vele 'tweakers' de laatste tijd serieus de hoogte in gegaan is.
Als iemand al enige tijd iets zoekt, en misschien net in de verkeerde richting lag te zoeken (zoals ik nu had), en je durft die vraag dan hier stellen, dan wordt je quasie direct als idiote de laan uitgestampt.
En ja ik ken Google, en ja ik weet hoe met pc's omgaan, en ja 99 van de 100 problemen die ik heb los ik gewoon zelf op, maar het durft al eens gebeuren dat men de bal mis slaat, en dan meestal net bij een simpel dom iets.
Nu ja... Ik maak al eens een fout, de meeste tweakers hier zijn blijkbaar allemaal feilloos...
Ik hoop voor jouw, en vele andere, dat de volgende maal je een probleem hebt, je ook eens > 50% lullige antwoorden krijgt waar je geen meter mee vooruit bent maar waarin je enkel als dom wordt afgeschreven.
Of is het de bedoeling om van dit forum een soort uber-forum te maken waarin alleen nog hele stoere, complexe vragen mogen gepost worden ?