Toon posts:

IE 5.5 NL of hoger standalone installer

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die een linkje heeft of weet waar ik die kan vinden ?

Niet die kleine setup file, maar ik zoek wel degelijke de standalone installer.

Search bracht niks op, Meuktracker ook niet, Google ook niet, en op de MS site zelf is er ook niets (meer ?) van te vinden.

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Toch maar even searchen hier op GOT dan...

...of op google, een van de eerste hits:
http://pub103.ezboard.com...Message?topicID=333.topic

Zo die link van elevator is ook beter :*)

[ Voor 77% gewijzigd door Ruzor op 06-04-2004 15:42 ]

[This is what you get when you mess with us]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd

Topicstarter
Leuke links, en bruikbaar, maaaaaaaar jullie stellen me teleur :)

Al die links bevatten stand alone installers voor Engelse versies, ik zoek een NL versie ;)

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 15:38:
Leuke links, en bruikbaar, maaaaaaaar jullie stellen me teleur :)

Al die links bevatten stand alone installers voor Engelse versies, ik zoek een NL versie ;)
ga ff lekker zelf zoeken, denk je dat we allemaal staan te springen om jouw alles oor te kouwen.....

Use google...2 minuten zoeken....

http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=176

[ Voor 9% gewijzigd door Weezer-DC op 06-04-2004 15:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ga ff wezen zoeken...

Dank u, ik hoop dat jij ook zulke antwoorden krijgt als je eens iets niet kan vinden.

Ik Google en zoek langs alle kanten, en dit al 2 dagen aan een stuk.

Stand alone installers zijn zeldzaam aan het worden blijkbaar, en die revolt link is heel interessant, maar neemt niet weg dat NL versies helemaal een probleem zijn.

Als het dan toch zo simpel te vinden is, geef me dan eens een lijstje links waar je NEDERLANDSE versies kan vinden.

Dank je.

Verwijderd

www.bink.nu staat het beschreven

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Probeer het eens bij de onderstaande link:
http://v4.windowsupdate.m...efault.asp?corporate=true

Hier kan je namelijk alle updates los downloaden.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:12

gwystyl

Beugeltje dan maar?

kan je niet gewoon één keer de web-installer gebruiken en dan je installatie-map bewaren (kies wel voor volledige installatie). Als je die dan op een CD-tje brandt of op je computer laat staan kan je die verder ook gewoon gebruiken.
Ik weet niet of er ook één groot IE-setup bestand bestaat

[edit] Bij Windows Update Corporate kan je inderdaad wel alle updates downloaden, maar ik kon het hele installatiebestand van IE daar niet tussen vinden

[ Voor 22% gewijzigd door gwystyl op 06-04-2004 15:56 ]

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Er is ook zo'n truckje hoe je via de webinstaller de complete versie download. Via de command regel dan. Jammer dat de search niet werkt op dit moment, maar daar zijn verschillende topics over geweest.

Deze dus:
http://www.broomeman.com/support/wsiedown.html
(gevonden via Google)

[ Voor 19% gewijzigd door Ruzor op 06-04-2004 15:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Die truk was me vaag bekend, en ik heb al eens een howto gevonden welke niet bleek te werken.

Ik heb nu van die revolt site een UK versie van IE6 gedownload, en die erover gezet. Ik vreesde dat er een taal probleem ging zijn, maar hij deed het gewoon.

OK, het is niet de mooiste oplossing, maar het werkt.

• Noork
  • Niet online
Liggen er bij het tankstation en platenzaken geen cd'tjes van providers met daarop complete versies???

• gwystyl
  • Laatst online: 19:12

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 15:56:
Die truk was me vaag bekend, en ik heb al eens een howto gevonden welke niet bleek te werken.

Ik heb nu van die revolt site een UK versie van IE6 gedownload, en die erover gezet. Ik vreesde dat er een taal probleem ging zijn, maar hij deed het gewoon.

OK, het is niet de mooiste oplossing, maar het werkt.
Eventueel kan je via WindowsUpdate wel 'nederlandse menu's en help voor Internet Explorer' downloaden. Dan heb je hem alsnog in het Nederlands?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat gebeurt er eigenlijk als je de kleine installer gebruikt om de volledige versie te downloaden? :)

En blijf een beetje vriendelijk iedereen O+

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
3 minuten zoeken
Kan vast ook met de nederlandse iesetup.exe, vooral even proberen ;)

ach...in een volgend leven lach je er om!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
0siris schreef op 06 april 2004 @ 15:59:
3 minuten zoeken
wel grappig dat hij na 2 dagen zoeken nog niks heeft gevonden....
of was het na 2 zoek opdrachten :? :Z

• Ruzor
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

0siris schreef op 06 april 2004 @ 15:59:
3 minuten zoeken
Nepperd :P (zie boven)

Verwijderd

Topicstarter
Weezer-DC schreef op 06 april 2004 @ 16:01:
[...]

wel grappig dat hij na 2 dagen zoeken nog niks heeft gevonden....
of was het na 2 zoek opdrachten :? :Z
Nee ik had na 2 dagen zoeken het nog niet gevonden nee. Met de dingen die ik hier nu gelezen heb kan ik verder en is mijn probleem opgelost voor in het vervolg.

En sorry dat ik het moet melden, maar ik heb dit soort reacties al meer gelezen op andere personen hun vragen, en ik moet zeggen dat het arrogantie gehalte van vele 'tweakers' de laatste tijd serieus de hoogte in gegaan is.

Als iemand al enige tijd iets zoekt, en misschien net in de verkeerde richting lag te zoeken (zoals ik nu had), en je durft die vraag dan hier stellen, dan wordt je quasie direct als idiote de laan uitgestampt.

En ja ik ken Google, en ja ik weet hoe met pc's omgaan, en ja 99 van de 100 problemen die ik heb los ik gewoon zelf op, maar het durft al eens gebeuren dat men de bal mis slaat, en dan meestal net bij een simpel dom iets.

Nu ja... Ik maak al eens een fout, de meeste tweakers hier zijn blijkbaar allemaal feilloos... |:(

Ik hoop voor jouw, en vele andere, dat de volgende maal je een probleem hebt, je ook eens > 50% lullige antwoorden krijgt waar je geen meter mee vooruit bent maar waarin je enkel als dom wordt afgeschreven.

Of is het de bedoeling om van dit forum een soort uber-forum te maken waarin alleen nog hele stoere, complexe vragen mogen gepost worden ?

Verwijderd

Probeer gewoon IEAK, moet je wel via een bedrijf doen, maar dan kan je zelf installers maken in alle mogelijke talen.

Succes!

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
Verwijderd schreef op 06 april 2004 @ 16:13:
[...]
.. en ik moet zeggen dat het arrogantie gehalte van vele 'tweakers' de laatste tijd serieus de hoogte in gegaan is...
Ik voel me gelukkig niet aangesproken, maar zo te zien ben je er pas een half jaartje :?
Nu ja... Ik maak al eens een fout, de meeste tweakers hier zijn blijkbaar allemaal feilloos... |:(
* 0siris scheurt zijn hemd open en onthult zijn Captain America pak
Of is het de bedoeling om van dit forum een soort uber-forum te maken waarin alleen nog hele stoere, complexe vragen mogen gepost worden ?
Nee hoor. Daarnaast zijn er bijna geen stomme vragen (sinds ik helpdeskervaring heb, kan ik niet meer zeggen dat er GEEN stomme vragen zijn), alleen soms heb je heel snel de juiste antwoorden, waardoor het lijkt alsof je niet je best hebt gedaan, zie dit voorbeeld van mij maar eens.....

ach...in een volgend leven lach je er om!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:14

momania

iPhone 30! Bam!

Goed, probleem is opgelost.

"Nothing to see here, carry on" ;)

En blijf een beetje lief tegen elkaar aub. Iedereen is ergens wel een keer nieuw mee ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.