He allemaal,
Ik hen een probleempje waar ik erg van baal, is nou al een flinke tijd zo en ik kan maar niet vinden wat het probleem is...
Het probleem is dat veel plaatjes die ergens naartoe linken niet worden weergegeven! Zowel in Opera als in IE zie ik veel plaatjes gewoon niet... het rare is dat de tag zelfs verdwenen is uit de source, in de plaats ervan staan spaties! Als er bijvoorbeeld had moeten staan:
Dan staat er als ik de source bekijk:
Ik wordt hier echt gek van
Dit riekt op zich sterk naar een virus en heb al een uitgebreide scan gedaan met Norton met de nieuwe updates etc, maar die kan niks vinden... is er hier toevallig iemand die dit probleem kent of tips heeft?
Ik hen een probleempje waar ik erg van baal, is nou al een flinke tijd zo en ik kan maar niet vinden wat het probleem is...
Het probleem is dat veel plaatjes die ergens naartoe linken niet worden weergegeven! Zowel in Opera als in IE zie ik veel plaatjes gewoon niet... het rare is dat de tag zelfs verdwenen is uit de source, in de plaats ervan staan spaties! Als er bijvoorbeeld had moeten staan:
code:
1
| <a href="link.jpg">[img]"test.jpg"></a[/img] |
Dan staat er als ik de source bekijk:
code:
1
| <a href="link.jpg"> </a> |
Ik wordt hier echt gek van
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery