[XP] Plaatjes in verschillende browsers niet weergegeven

Pagina: 1
Acties:

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-04 11:28

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Topicstarter
He allemaal,

Ik hen een probleempje waar ik erg van baal, is nou al een flinke tijd zo en ik kan maar niet vinden wat het probleem is...

Het probleem is dat veel plaatjes die ergens naartoe linken niet worden weergegeven! Zowel in Opera als in IE zie ik veel plaatjes gewoon niet... het rare is dat de tag zelfs verdwenen is uit de source, in de plaats ervan staan spaties! Als er bijvoorbeeld had moeten staan:

code:
1
<a href="link.jpg">[img]"test.jpg"></a[/img]

Dan staat er als ik de source bekijk:

code:
1
<a href="link.jpg">                                  </a>

Ik wordt hier echt gek van ;( Dit riekt op zich sterk naar een virus en heb al een uitgebreide scan gedaan met Norton met de nieuwe updates etc, maar die kan niks vinden... is er hier toevallig iemand die dit probleem kent of tips heeft?

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

• Janao
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-04 21:49

Janao

Dog Clubbing Cat

waar je eens naar zou kunnen kijken is of je geen spyware hebt...

probeer eens Ad-Aware of spybot te installeren en te draaien.

I am not responsible for any harm or damage to you or your computer caused by the above message

Verwijderd

Lijkt ook wel of er een of andere over-ijverige Ad-blocker aan het werk is.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Draai je een firewall of virusscanner (Norton ofzo)?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Het zou ook een proxy kunnen zijn die afbeeldingen uit de html zut filtert. Proxomitron is bijvoorbeeld een programma wat dit kan (/doet)

Signature

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-04 11:28

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Topicstarter
Ik heb zowel Ad-Aware en SpyBot laten draaien en alles laten fixen, hielp helaas niet... ad-blockers heb ik niet draaien. Ik draai verder wel Norton Antivirus 2004 en ZoneAlarm, ik zal eens kijken wat er gebeurt als ik ZoneAlarm even uitschakel... van proxy's heb ik 0 verstand :P Bedankt voor de reactie's trouwens :)

[edit]
Krijg nou wat, het lag aan ZoneAlarm :Y) Excuses dat ik hier niet eerder aan heb gedacht!

[ Voor 16% gewijzigd door Ram0n op 06-04-2004 12:59 ]

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Pagina: 1