Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Sta ingelogd maar adv wordt niet geaccepteerd.

Pagina: 1
Acties:

• Paulie72
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-04 17:37
hallo ik heb meerdere malen deze advertentie proberen te plaatsen. (ook andere reeds werkte niet)

Ik weet zeker dat mijn wachtwoord en inloggegevens klopen daar ik hiermee ook inlog op het GOT.

Het systeem geeft aan dat de prijsof opmerking niet ingevuld zijn of mijn inloggegevens niet correct zijn maar deze zijn gewoon correct.

Het gaat om de volgende configuratie:

1 X Chenbro 2 He kast met voeding en Losse SCA backplane en floppy drive. Ruimte voor CD/DVD speler normaal formaat

1 X Asus TR-DLS moederbord met 2 maal SCSI 160, netwerk aansluiting, IDE, 2 maal 256 MB ECC geheugen, eventueel 2 maal 256 extra mogelijk, 8 Mb videointern.

2 X pentium III 800 Mhz
1 X IBM SCSI schijf 18 Gbyte 10k met garantie tot en met october 2007
1 x Quantum Atlas 36 Gbyte 10k met garantie tot en met november 2005.

De schijven zijn niet SCA maar 68 polig maar SCA backplane wordt meegeleverd.

Eventueel ook leverbaar zonder harde schijven dan 549,00 euro

Extra geheugen bespreekbaar net zoals nog een 2e IBM SCSI schijf.

Fotoos zijn op te vragen per mail.

eventueel zijn mijn email en inloggegevens op te vragen per mail.

Ik heb dit probleem al lange tijd. Heb dus al vaker advertenties proberen te plaatsen.

Ik hoor het graag.

Mini PC I5-10400 dual monitor, HP Microserver Freenas

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
uit onze schitterende FAQ :P
Ik kan geen advertentie plaatsen in V&A?

Het eerste dat je moet controleren is of je wel geregistreerd bent op Tweakers.net, je kunt namelijk (nog) niet je GoT-login en -wachtwoord gebruiken! Als je je wachtwoord vergeten bent kun je de passmailer gebruiken. Kom je er echt zelf niet uit dan kun je hier nog altijd een topic openen. Vergeet niet te vermelden wat al je zelf al hebt geprobeerd en voeg ook alle gegevens die ter zake doen toe (username en/of e-mailadres).

Als je niet kan inloggen terwijl je zeker weet dat je een goed wachtwoord hebt voor de frontpage, dan ligt het waarschijnlijk toch niet aan ons. Kijk als eerste eens of je systeemdatum goed staat. Als dit namelijk niet zo is, dan verloopt je cookie op het moment dat hij geplaatst wordt, en logischerwijs mislukt het inloggen dan. Een andere maar minder waarschijnlijke mogelijkheid is dat je een ban hebt opgelopen, in dat geval heb je een mailje mogen ontvangen op het adres dat in je profiel staat met uitleg.
dat al allemaal nagelopen? :)
en verder natuurlijk: heb je wel een prijs ingevuld of 'teab' aangevinkt? heb je wel een titel ingevuld evenals een beschrijving van het product?

[ Voor 7% gewijzigd door Crash op 06-04-2004 12:10 ]

• Paulie72
Ik heb de FAQ gelezen en dat is het probleem niet en de prijs was ingevuld op 599 euro en dat werd niet geaccepteerd. Daarnaast cookies beveiliging uitgeschakeld. werkte niet.

• Crash
Raar, heel raar.
Heb je de mogelijkheid om het eens op een andere PC te proberen?

• Paulie72
ik ga even kijken op andere computer.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Ik weet zeker dat mijn wachtwoord en inloggegevens klopen daar ik hiermee ook inlog op het GOT.
Weet je zeker dat je GoT login gelijk is aan de Frontpage login?

Aangezien ik de user 'Paulie72' op de Frontpage niet kan vinden.

• Paulie72
MMM, Tja ik denk dat dat het probleem is waar kan ik de aanmelding van die inlog vinden. Want bij frontpage ben ik nog niet aangemeld ja.

Sorry dacht dat dat hetzelfde was.

• Paulie72
Bedankt voor je hulp aan deze Noob maar het werkt wist niet dat je apart moest aanmelden.

Dankje

• Crash
\o/
eind goed, al goed :P
(volgende keer toch een beetje beter opletten he :+ )
Pagina: 1