hallo ik heb meerdere malen deze advertentie proberen te plaatsen. (ook andere reeds werkte niet)
Ik weet zeker dat mijn wachtwoord en inloggegevens klopen daar ik hiermee ook inlog op het GOT.
Het systeem geeft aan dat de prijsof opmerking niet ingevuld zijn of mijn inloggegevens niet correct zijn maar deze zijn gewoon correct.
Het gaat om de volgende configuratie:
1 X Chenbro 2 He kast met voeding en Losse SCA backplane en floppy drive. Ruimte voor CD/DVD speler normaal formaat
1 X Asus TR-DLS moederbord met 2 maal SCSI 160, netwerk aansluiting, IDE, 2 maal 256 MB ECC geheugen, eventueel 2 maal 256 extra mogelijk, 8 Mb videointern.
2 X pentium III 800 Mhz
1 X IBM SCSI schijf 18 Gbyte 10k met garantie tot en met october 2007
1 x Quantum Atlas 36 Gbyte 10k met garantie tot en met november 2005.
De schijven zijn niet SCA maar 68 polig maar SCA backplane wordt meegeleverd.
Eventueel ook leverbaar zonder harde schijven dan 549,00 euro
Extra geheugen bespreekbaar net zoals nog een 2e IBM SCSI schijf.
Fotoos zijn op te vragen per mail.
eventueel zijn mijn email en inloggegevens op te vragen per mail.
Ik heb dit probleem al lange tijd. Heb dus al vaker advertenties proberen te plaatsen.
Ik hoor het graag.
Ik weet zeker dat mijn wachtwoord en inloggegevens klopen daar ik hiermee ook inlog op het GOT.
Het systeem geeft aan dat de prijsof opmerking niet ingevuld zijn of mijn inloggegevens niet correct zijn maar deze zijn gewoon correct.
Het gaat om de volgende configuratie:
1 X Chenbro 2 He kast met voeding en Losse SCA backplane en floppy drive. Ruimte voor CD/DVD speler normaal formaat
1 X Asus TR-DLS moederbord met 2 maal SCSI 160, netwerk aansluiting, IDE, 2 maal 256 MB ECC geheugen, eventueel 2 maal 256 extra mogelijk, 8 Mb videointern.
2 X pentium III 800 Mhz
1 X IBM SCSI schijf 18 Gbyte 10k met garantie tot en met october 2007
1 x Quantum Atlas 36 Gbyte 10k met garantie tot en met november 2005.
De schijven zijn niet SCA maar 68 polig maar SCA backplane wordt meegeleverd.
Eventueel ook leverbaar zonder harde schijven dan 549,00 euro
Extra geheugen bespreekbaar net zoals nog een 2e IBM SCSI schijf.
Fotoos zijn op te vragen per mail.
eventueel zijn mijn email en inloggegevens op te vragen per mail.
Ik heb dit probleem al lange tijd. Heb dus al vaker advertenties proberen te plaatsen.
Ik hoor het graag.
Mini PC I5-10400 dual monitor, HP Microserver Freenas