[Wanted]Gratis domein forwarding

Pagina: 1
Acties:

• Madnessi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-08-2025
Ik ben op zoek naar een domein die alles door stuurt.
ik kan een .tk domein nemen naar deze stuurt geen mail door naar m'n eigen
server thuis.
ik heb zelf al een dhs.org adres gehad maar er moeten zoveel mensen in 3 maanden er op komen zodat ik mijn domein blijf houden.

ik ben dus opzoek naar gratis domein waar je alles kan forwarden naar een adres.
Kan iemand mij hier mee helpen?

alvast bedankt

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

[google=free dns mx] :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Madnessi schreef op 06 april 2004 @ 11:51:
Ik ben op zoek naar een domein die alles door stuurt.
ik kan een .tk domein nemen naar deze stuurt geen mail door naar m'n eigen
server thuis.
ik heb zelf al een dhs.org adres gehad maar er moeten zoveel mensen in 3 maanden er op komen zodat ik mijn domein blijf houden.

ik ben dus opzoek naar gratis domein waar je alles kan forwarden naar een adres.
Kan iemand mij hier mee helpen?

alvast bedankt
Gewoon eens kijken bij www.dyndns.org, of goedkoop een domeintje kopen. Com, net, org heb je al voor een kleine 10 euro per jaar.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:21

Reptile209

- gers -

www.dyndns.org?
En in Internet & Telefonie Hosting FAQ staan er volgens mij ook nog een paar :)

Zo scherp als een voetbal!

• Plopeye
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-12-2025
Waarom gratis ? vraag dns zone's aan bij zoneedit (gratis) http://www.zoneedit.com/ en vraag vervolgens via een provider een .nl domein aan met de mededeling dat je je eigen dns draait en geef dan ook de ip's en servernamen door die je na het aanmaken van je zone krijgt...
dan heb je alles in eigen beheer en kan je de mx records gaan doorverwijzen naar je eigen server.
Let op lees even goed de technische eisen van een dns server die de nic eist anders word je domeinaanvraag afgeketst. je kan via sidn.nl een test uitvoeren op je dns server om te kijken of je het allemaal goed gedaan hebt...

Unix is user friendly, it's only selective about his friends.....

• Madnessi
hier moet je grotendeels software draaien.
Ik heb zelf een vast ip adres. en om elke keer software te instaleren heb ik ook weinig zin in

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:35
Vraag: Heb je ADSL of kabel (of welke provider heb je) :?

Kan zijn dat de provider SMTP blokkeert.
Dit is vaak het geval bij kabel.
Dus kun je geen mailserver draaien. (of iig niets erop ontvangen) :)
(Met ADSL kan het meestal wel)

let the past be the past.

• Madnessi
ik heb chello
ik heb een mailserver thuis draaien.
met dhs.org werkt dit.
dus ik kan alles verder

• Roger_Rabbit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-02 23:04

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

• Madnessi

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-02 07:53
Plopeye schreef op 06 april 2004 @ 11:57:
Waarom gratis ? vraag dns zone's aan bij zoneedit (gratis) http://www.zoneedit.com/ en vraag vervolgens via een provider een .nl domein aan met de mededeling dat je je eigen dns draait en geef dan ook de ip's en servernamen door die je na het aanmaken van je zone krijgt...
dan heb je alles in eigen beheer en kan je de mx records gaan doorverwijzen naar je eigen server.
Let op lees even goed de technische eisen van een dns server die de nic eist anders word je domeinaanvraag afgeketst. je kan via sidn.nl een test uitvoeren op je dns server om te kijken of je het allemaal goed gedaan hebt...
Ik heb het ook al jaren gedaan via zoneedit.com, dit werkt perfect!

De technische eisen van zoneedit.com zijn genoeg voor .nl domeinen, dus er moet geen probleem zijn!

Alleen ff een domeintje kopen rond de 10/15 € per jaar en je bent klaar!

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-02 18:24
Ik heb mijn domein forwarding en mail forwarding ook bij zoneedit geregeld en was altijd zeer tevreden. Maar de laatste tijd zit er erg veel vertraging in de mail forward. Volgens zoneedit vanwege de grote hoeveelheden spam die verstuurd worden. Weet iemand nog andere aanbieders die domain en mail forwarding gratis aan bieden?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:41
.tk is toch ook gratis, of is dit geen domein forwarding?
En dot.tk heeft wel iets van mail shit hoor, kweet niet of je dat al gezien hebt :P

[ Voor 42% gewijzigd door ThinkPad op 21-11-2006 15:57 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Typisch Hollands. Het moet gratis. Dat je daardoor veel meer moeite moet doen om het werkend te krijgen...

Zelf gebruik ik DirectNIC en DirectDNS. 15 dollar voor 2 jaar domein, en 5 dollar per jaar voor de DNS. Koopje.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-02 18:24
ThinkPadd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 15:57:
.tk is toch ook gratis, of is dit geen domein forwarding?
En dot.tk heeft wel iets van mail shit hoor, kweet niet of je dat al gezien hebt :P
Dat is niet wat ik bedoel. Ik heb een domeinnaam (mijndomein.nl) en deze wil ik gekoppeld hebben aan mijn website www.xs4all/~mijnnaam en de mail mijnnaam@mijndomein.nl wil ik geforward hebben naar mijnnaam@hotmail.com
Pagina: 1